Gå til innhold

Hjemmemekka streamer ikke populært hos politiet

Ranger emnet


Dr_S

Anbefalte innlegg

Ser ikke helt hva som er morsomt med det jeg da. Jeg ville syntes det bare var distraherende og slitsomt... Jo bedre sikt og oversikt jo diggere er det å kjøre etter min mening.

dog så har jeg sota ruter rundt hele bilen :)

Bruksbilen Volvo 240 2.0 Gasser

Goværsbilen Bmw 530 E12 1976

Solgt: Bmw 520 1991 24v RH22222

Skrota Bmw 520 88 12v

Skrota Merce 190 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiotisk? Definitivt

Unødvendig? Definitivt

Latterlig? Definitivt

Hvorfor? Si det

Livsfarlig? Definitivt IKKE

 

Nå vet ikke jeg om det er politiet eller VG som har gjort dette livsfarlig, men så sant du ikke er to meter lang , har seteryggen loddrett og setet i øverste posisjon så er det vel ikke livsfarlig for andre enn de som flirer seg i hjel av i det hele tatt gjøre noe slik. Det aller meste man trenger å bry seg om i trafikken befinner seg sjelden veldig langt over bakken. Mer livsfarlig med småbarnsforeldre som kjører langs skoleveien med venstre side av bilen helt mørklagt på morgenen. Og de er det MANGE av. Men står lite i denne møkkaavisen om de

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke skjønne hvorfor hvorfor føreren av denne bilen i det heletatt teipa halve frontruta.
Politiet utelukker ikke at det kan være gjort for å skjule bilførerens ansikt for fotobokser langs veiene.

På Aftenposten.no kan vi lese følgende, en god indikasjon på at han prøver å sno seg unna den opprinnelige grunnen:

- Synes ikke du også at dette er tøft? spurte bilisten som i helgen ble stanset av politiet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår