Gå til innhold

FM3 - 70 /80s GT series - På tide med race igjen...

Ranger emnet


RBrambo

Anbefalte innlegg

  • Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Baner for søndagens løp:

 

Le Mans Bugatti - 8 Runder

Catalunya - 6 Runder

Road America - 5 Runder

Road Atlanta - 8 Runder

Nürburgring - 3 Runder

Silverstone - 6 Runder

Le Mans Mulsanne - 4 Runder

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ser litt på lengden på banene og antall runder vi kjører ser dere fort at hvert løp er på minimum 30km, hva med å øke denne grensen til 50km? Da vil det bli noen runder til på de korteste banene, men vil fortsatt være det samme på Ringen og Mulsanne, muligens så jeg legger på 1 runde på hver av de...

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var synd. Ble plass etter hvert men. Fuuuma var så plaget av lagging at han følte han måtte gi seg.

 

Føler jeg må ta et lite oppgjør med dytting og påkjørsler igjen.

Har vært veldig bra lenge, men har blitt en del verre i det siste. Spesielt når det gjelder påkjørsler bakfra. Det er alltid den som kommer bakfra som har ansvaret. Ser du at luka kanskje blir i det trangeste laget så ikke prøv, vent heller til du får en mulighet til å foreta en ren forbikjøring. Og kommer du bakfra, ikke forvent at den foran bare skal flytte på seg. De jeg har spilt online med ellers utenom disse racene har klaget litt på dette i det siste. I går var vi riktignok noe plaget av lag hos en par stykker, men har som sagt blitt noe verre i det siste, når det gjelder dytting og påkjørsler.

 

Fullt lovlig å være aggresiv og prøve seg hvis det er en mulighet, men ikke for enhver pris.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, den er stor og tung... Men ikke prøv å flytte på en som ikke vil flytte seg for det.

 

For det første. Et direkte regelbrudd, straffes vanligvis med divethrough, tidstillegg eller svartflagg (diskvalifikasjon).

Ingen av delene er med i Forza, får derfor ikke gjort noe med det.

Men kjør som om dette skulle ha vært med. I tillegg til at det er et regelbrudd, er det også jævlig surt for den som får seg en dytt bakfra, som fort får hele løpet ødelagt.

Som jeg sa tidligere, er fullt lovlig å være aggresiv, men ikke for enhver pris.

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble noe knuffing i går ja, men det var fortsatt bra sammenliknet med løpene jeg kjørte online tidligere på dagen. Tilfeldige kids som rotet seg inn på A-class expert og plutselig oppdaget at autobrems ikke fungerer der... Og alle andre runder jeg ble med på, var fulle av tullinger som tydeligvis nettopp hadde lært seg PIT-manøvren og brukte den uten nåde så fort jeg prøvde å passere dem rent og pent.

 

Hadde også litt lag da vi kjørte sammen, merket ikke noe selv til å begynne med, men fikk tilbakemeldinger om at min lekre oransje BMW M1 spratt mye rundt omkring på banen. Ved starten av løpet på Road Atlanta svevde plutselig alle deres biler høyt i været og jeg skjønte at det kanskje var på tide å sjekke forbindelsen. :D

 

Dette var første økten i denne serien jeg har vært med på, og bilen ble bygd på kort tid og det var ikke mye tid til justering. Dermed ble twinturbo-sekser'n litt vel brutal for bakdekkene på vei ut av svingene, hehe. Likevel var det bare moro og jeg beklager til eventuelle ofre for den flaksende oransje bimmer'n. :)

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å være veldig bra ang. platekontakt. Lite torpederinger og pitmanøver forekommer så å si aldri. Akkurat i går var det noe påkjørsler bakfra, er dette jeg vil til livs. At en bil snurrer foran deg og dermed ikke er til å unngå, er jo slik som skjer. Men bare som et lite tips, ligger du veldig tett oppi en, så legg deg ut på den ene siden, eller slipp deg litt lenger bak spesielt hvis det er et område der det fort kan bli en stygg smell.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser jeg. Burde ikke behøve å være synsk for å vite at bilen foran deg kommer til å bremse når en sving nærmer seg. :) Selv kan man bidra med å forsøke å holde noenlunde jevne og forutsigbare spor.

 

Holdt på å få en fæl smell bakfra ved enden av målstrekka på Catalunya i går, men rakk å se den i bakspeilet og fikk svingt unna. Vedkommende blåste forbi meg i sikkert 200+ på stive hjul, hehe. Tror dog ikke det var med overlegg.

Endret av Pellick

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns kjøringa i går var rå, hard og ordentlig morsom! Ble påkjørt et par ganger selv, og veit jeg var borte å dulta litt selv, men det som gjorde det morsomt var at vi hadde høye rundetider og mye fight i teten så om noen snurra var det lett å komme oppigjen i feltet.

 

Fikk ikke med meg hva som skjedde i starten på LeMans men Tilfosi sto på tvers forran meg og da er det ikke stort å gjøre.

 

Hadde det kjempemorro, håper på bilder =D

- 89" Volvo 745GLT, B234F

 

- Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår