Gå til innhold

FM3 - 70 /80s GT series - På tide med race igjen...

Ranger emnet


RBrambo

Anbefalte innlegg

  • Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tenkte jeg skulle prøve å få til et race i morgen klokka 20.00 hvis det er stemning for det.

 

Baner tar jeg på sparket for en gangs skyld. Men som det står i den første posten, Ringen og Le Mans vil være med.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var meget artig idag..ikke bare for att jeg hadde en god dag på kjøringen men for att det måtte jobbest for det..mye meget bra kjøring..sleit me å ta lamboen på catalunya men det gikk til slutt..kjipt att fruen skulle spille lotto så jeg ikke fikk rattet færdig ringen..

håper å få vert med nestegang også

-99 Subaru legacy stv

 

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste kvelden så langt totalt sett. Stort oppmøte, hele 7 biler, og enormt bra kjøring. Tøffe fighter men fair. En par fender benders, men ikke mer enn det en må regne med.

 

Håper vi får en gjentakelse av dette på søndag.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager mye for de to jeg snurra, var vel deg Tilfosi og den gulaktige porschen. Laguna seca ble litt i svingeste laget for TransAMen og det ble litt bredt noen ganger. Dritmorro å kjøre der jeg hang med, før sjåføren ble for overivrig og kjørte rett i sandfella flere ganger :(

 

Blir forhåpentligvis bygging av ny bil, troor det blir en Lambo så kanskje jeg klarer å henge på dere =P

 

Beundrer deg for kjøringa med TransAMen din, Urabus =P jeg klarer virkelig ikke å temme det beistet =P

 

Var mye tøff kjøring i de første svinga merka jeg, sykt morro! kommer det bilder?

- 89" Volvo 745GLT, B234F

 

- Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nok jeg som ikke klarer å sette den opp riktig, og har en litt for sterk vilje til å gi gass... Har den effekten jeg kan ha for å nå s700 med fult på understell, girkasse, vektreduksjon osv.

 

Blir nok å bygge ny bil tror jeg, om du ikke kan gi meg noen bra tips på oppsett =P

- 89" Volvo 745GLT, B234F

 

- Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår