al3x Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 La på filmen fra Lamin-X på hovedlyktene på søndag. Jeg ble faktisk ganske fornøyd, var veldig usikker på om jeg skulle gidde eller ei. Men angrer ikke :) Så måtte jeg bare leke meg litt med Quattroen, og da ble det noen rundinger på bakken :D Vet bilen er møkkete, men frister lite å vaske bil i -12C. Alt fryser bare da =/ Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Ble tøft det J :D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 blei kult Alex :D mye blei det for filmen ? Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 blei kult Alex :D mye blei det for filmen ? 45$ mener jeg inkl. frakt for film til hoved- og tåkelyktene. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Februar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 Fet bil du har, nydelig blåfarge! Men du, hvilken motorolje kjører du på? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 Fet bil du har, nydelig blåfarge!Men du, hvilken motorolje kjører du på? :) Takk takk :) Er longlife olje på den nå, bytter til Castrol neste gang. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Februar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 Hvilke Castrol olje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 DA har endelig dagen kommet og sommerfelgene er i hus! :D Jeg er så sinnsykt fornøyd med hvordan de ser ut. Nå må jeg bare skaffe dekk og vente på våren *Sukk* Anyways, pic whoring time! Her står stabelen! Fulgte med litt klistremerker, senter ringer og ventiler Største badehetta jeg har sett :P Ett lag igjen så er de fremme i sollys Og voilà! Alle sammen lina opp for bildet Spesifikasjoner på felgene er: 8,5x19" med ET35 Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 Stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilig :D Gleder meg til å se disse på bilen :D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SqEeCkY Skrevet Februar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 Grattis Alex! Detta blir nok bra på bil vettu!;) Gleder meg til sommern! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 Lett om jeg skal prøve dem ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 Alt for lenge til jeg kan sette dem på da :( Men men, får korte ned ventetiden med å kose litt med dem :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 Ikke gjør det a? Da blir de så flekkete... Du får legge et lag voks eller to på den mens du venter på våren ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Februar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 Med senk og disse felgene så tror jeg det kommer til å bli jævlig stilig! Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 Ikke gjør det a? Da blir de så flekkete... Du får legge et lag voks eller to på den mens du venter på våren ;) Var sånn kosing jeg hadde tenkt på egentlig :) Polere litt og vokse dem. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg