anda Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Kyosho Usa-1 Nitro Crusher 98% strøken vurderes solgt. Helt ny "Hot bodies" 26 motor med 2,6 hester er montert for det skikkelige kicket denne bilen gir (ikke møkka-motoren på bildet). Trimpotte og dobbelt rossi luftfilter følger med. Jeg har laget et solid styreservo-feste i aluminium som erstatter det i plastikk som vred seg alle veier når man svingte. Ytterligere er sterkere fjærer satt bak da den nye motoren var endel tyngre. Kan selges med Futaba megatech junior sender, mottaker 2 sterke futaba/hitec servoer, batterier og gløder, altså alt man trenger for å kjøre. Bilen er mildt sagt påkostet en god del. Bildene er den aktuelle bilen. Kom med prisvurdering eller bud, har en anelse om hva den kan være verdt, men alle summer vurderes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Januar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Noen som har peiling på hva den kan være verdt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 noen lapper.. så en "brukt" inferno med turbo force motor til 3000,-.. var med alt.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phower Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 fet bil! Siter Just For Fun 91 Mazda Rx7 cab 87 Hilux 4x4 2,4D 83 Honda XL 250 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Byr deg 2500 ..... :) Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Har brukt over 2000 kr på denne bilen den siste uken så jeg tipper jeg må ha noe mer:op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortens Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 intressert å bytte i en alpine multimedia skjerm til bilen?? mvh morten Siter '04 Volvo V70 D5 '94 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Hvor kjapp er denne saken da? Har du fremdeles orginalmotoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Januar 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Jeg har regnet meg frem til ca. 40km/t utifra utveksling osv. Med den nye motoren er dette helt klart en underkill fart. Tipper dreving slik at den gjør 60km/t +- ville vært noe bedre, da ville iallefall motoren kommet til sin rett. Fikk i alt dette snøværet testet den på ren asfalt. Jeg låste centerdiffen og ga full gass. Den spant på alle de 4 store hjulene, rått! Testet også "tug o' war" med en Traxxas Stampede, den spant helt vilt og jeg bare sto stille med bremsen inne. Jeg ga full gass og stampeden fikk seg en real flyvetur! Dette er et utrolig morsomt leketøy for de noe eldre. Men får du denne på leggen må du nok besøke sykehuset. Ungene i gata springer inn når jeg begynner å kjøre:) Den slitne orginalmotoren fikk en kamerat av meg for en billig penge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Januar 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Det er 2,6 hester. Den er ca. 50cm lang og ca. 42cm bred. Bakkeklaringen er ca 7cm. Skal se om jeg får tatt et par bilder i morra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Det er virkelig 2,5hk ja, men moment er jo nesten ikke-eksisterende på disse små motorene :) Men de går fortsatt bra. Må jo akse noe sykt den bilen din! Veier jo ikke så mye mer enn min, og har dobbelt så høy utveksling(23,8:! mot 12:1). Bilen min er bygget på samme chassis, lurer på hvordan den hadde blitt med USA-1 hjulene :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Januar 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Hehe, det er 2.6 hester! Ikke 2.5 men det er jo ikke merkbart uansett. Momentet på disse motorene er jo ikke allverdens som du sier, men jeg merka veeeldig stor forskjell fra den gamle gs21r'en og den nye 26. motoren. Den gamle kunne jeg stoppe ved å komme borti svinghjulet på tomgang. Det kan jeg ikke med denne jeg har nå. Også er det en mye grommere lyd på 26. motoren. Bråker mindre men med grommere lyd. Hvilken bil er du eier av og hvilken motor bruker du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Januar 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Originally posted by mortens intressert å bytte i en alpine multimedia skjerm til bilen?? mvh morten Har desverre ikke bil da jeg bare er 17 år, så det er desverre ikke av interesse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Originally posted by anda Også er det en mye grommere lyd på 26. motoren. Bråker mindre men med grommere lyd. Hvilken bil er du eier av og hvilken motor bruker du? Kan tenke meg det, skulle gjerne hatt en grymmere maskin i min, men før det er det andre ting jeg ønsker mer (feks. 2-trinns girkasse). Jeg har en 99 Inferno DX2 (MP6 sin billigere bror), fortsatt med den originale GS21-R motoren, samme som USA-1, samme chassis, samme oppheng etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Februar 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Javel, 2-trinns girkasse... Kunne tenkt meg en slik jeg og, men den er vel ikke billig? Og du sier du handler deler i Sverige, er det mye billigere og hvor handler du der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg