Gå til innhold

ADVARSEL!!! Styr unna Sharif!!!!

Ranger emnet


Volvo 740 racing

Anbefalte innlegg

Kjøpte nye sommerdekk hos Sharif for et par måneder siden som jeg er veldig fornøyd med!

 

MEN:

 

Når de skulle montere hjulene på bilen, skulle de skrus til med et momment på 10 kg. Da jeg igår skulle skru av hjulene for å sette på vinterdekk, var det ikke 10 kg for å si det sånn! vill si at jeg måtte ta i så jeg ble blå i trynet...antar 50-60 kg!

 

å da jeg dro for å løsne den ene bolten (med håndmakt) røyk den ene pinnskruen tvers av! (en av pinnene som går gjennom felgen som du skrur hjulbolten på)

Det er IKKE mulig ved bruk av vanlig momment!

DE gutta har IKKE Peiling på hva de driver med! Hele 95% av norges befolkning veit at skruer og muttere SKAL skrus til med moment, men det vet ikke GUTTA HOS SHARIF som driver med dette HVER ENESTE DAG! Styr unna folkens....og hvis du kjøper dekk der likevel...SKRU HJULA PÅ BILEN SELV! hvis dere vill slippe å reparere bilen etter et besøk der!alacocaina

Å legge om dekk er et eget fagbrev???????

Noen som har opplevd lignende?

Endret av Volvo 740 racing
lagt til tekst

Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing

Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P

kjører nissan primera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde det samme ifjor. Kjøpte nye sommerdekk og felger hos han. Da vinteren kom prøvde jeg å bytte til vinterdekk. Klarte ikke å få opp boltene. Endte med at jeg klarte å ødelegge boltskruenøkkelen og jeg måtte kjøre opp til sharif for å få dem opp igjen. Sto vel 3 timer i kø for å få hjelp. Ville egentlig ikke hjelpe meg siden dem hadde altfor mye å gjøre, men sa bare klart i fra om at jeg ikke kjører hjem på sommerdekk, det er jo livsfarlig. Endte med at Sharif skiftet dem for meg:D

 

Syntes det var bra av dem, God service:), men dem burde ikke ha strammet boltene så hardt i første omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... det er jo bare galigali folk som jobber gratis for han så. Forvent ikke mer av di :p

Til og med Tommy selv klarte å slenge felgen min med framsiden rett i betonggulvet mens jeg så på...

 

Kan handle dekk der, det er greit. Men som trådstarter sier, ikke la di legge om på bil..

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, har samme erfaring. Varebilen min har noen tjukke jævler av noen stålfelger(godkjent for 3,5tonn), og noen überfeite muttere. De dro til noe så inni.... at jeg knakk en latmann, og satt flere minutter med muttertrekker og trykkluft, før jeg rett og slett ga faen, og satsa på at jeg aldri pungterer foran uansett :pimp

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk satt på vinterdekk på drittbilen der i fjor vinter. Måtte til med et monster av en latmannsarm for å få opp boltene, og det var såvidt at det ikke var latmannen som måtte gi seg. Skal jeg shoppe der igjen, kommer jeg med felgene løst.

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lar aldri noe dekkverksted legge på hjul, de bruker muttertrekker konsekvent. lar de bare legge dekk på felg og pakke dem i dekkposer. legger på selv når jeg kommer hjem. ellers skrues det til så innihelvette. mamma var å fikk lagt om hjul på opærn sin. kurder idioten presterte faen meg å skru til så jævlig at alu felgen sprakk. skal ikke gå ann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en bekjent handla nye vinterdekk der i fjor, når de skulle av i våres måtte han til slutt dra på et verksted og få det gjort. de brukte sin kraftigste muttertrekker før den siste mutteren slapp, da var felgen litt ødelakt. handler gjerne hoss den karn jeg, men itte snakk om at de får skru en skrue på bilen minn.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Volvo V70 2,4D 2008

Kia Soul 2018

Golf 5 1,6L 2005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår