Baldrick Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Mulig det har vært oppe før og jeg har gått glipp av det, men her er bilen som iflg mange journalister skal være verdens penest bil: Chicayne - 1962 Chevy Twin Turbo Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Nydelig, jeg kan godt like biler som er enkle, og som har "skitne" farger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 vel..kan vel ikke si meg helt enig i den beskrivelsen men.. den var no meget rå da.. bra custom på den..samt at fyren som har mekka og skrudd ser ut til å være av den nøye sorten..hehe men verdens fineste..næææ..kankke si det gitt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 det var en skikkelig lowrider i allefall, det er bra :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Nydelig bil iallefall! Clean og brutal! *sikle* :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Fin bil, men dash'en var ikke så veldig elegant da...:rolleyes: Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Originally posted by Baldrick Mulig det har vært oppe før og jeg har gått glipp av det, men her er bilen som iflg mange journalister skal være verdens penest bil: Jeg må si meg enig med de journalistene :D Utrolig pen bil! Syntes ikke dash'en var så ille heller jeg.. Tviler på at den orginale var noe design vidunder :P Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Pen bil :) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Pen bil fordi eieren har polert hver eneste metalldel ? Den ser jo ut som en lada på anabole steorider... Ikke imponert assa.... :D Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Er dette verdens peneste bil?:eek: Da er jeg en blomsterpike med gullhår og sverd.... Den var ille.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Chicayne?? har j ikke hørt om før.. Var jo på en prikk lik Biscayne dah.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Alt var bra - untatt baken på kupèn! *kaste opp* Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Pen den, men ikke akkurat verdens peneste bil vil jeg tørre å påstå :) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Herre føkkings gådd dæmn gud! den var grom.. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Faen meg noe av det mest gjennomførte og pene jeg noen gang har sett. Her ligger det sjel, og når det i tilegg er skikkelig maskineri, kan jeg ikke annet enn å smile:D Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg