Gå til innhold

bremser

Ranger emnet


vectra ronny

Anbefalte innlegg

sto det bare at det var en skive skal det være nok å bytte den. Trekker til en side? er det under bremsing eller under kjøring? er som oftest at bilen "drar" litt til en side når de måler på bremsetesteren som viser bremsekraften på alle hjulene, hvis det er store forskjeller på høyre og venstre side skriver de sannsyneligvis at bilen drar til en side.

Opel Vectra 1.7 TD

 

Audi 100 2.2 Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yess.takk for tips

 

det står at det er for mye rust bremseskive v. side bak. tror jeg bare bytter på den ene siden.

at den drar til en side står under styring og selvoppretting.så da mener de vel at det har med dette å gjøre.alle bremsene fungerte helt fint. verkstedet snakte noe om evt. hjulstilling, men det er rart for ingen dekk er skeivslitt, og i tillegg klarer ikke jeg å merke at bilen drar noe sted som helst, menmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yess.takk for tips

 

det står at det er for mye rust bremseskive v. side bak. tror jeg bare bytter på den ene siden.

at den drar til en side står under styring og selvoppretting.så da mener de vel at det har med dette å gjøre.alle bremsene fungerte helt fint. verkstedet snakte noe om evt. hjulstilling, men det er rart for ingen dekk er skeivslitt, og i tillegg klarer ikke jeg å merke at bilen drar noe sted som helst, menmen.

 

Bytte kun på v. side bak? Man bytter jo gjerne på begge sider når man først er i gang. Dessuten får du ikke kjøpt løse bremseskiver, du får de kun i par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår