Kjutte Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Hei dere. Jeg har en ræva Kia Sephia 95 mod. Har lenge hatt problem med håndbrekket (etter at bilen ble kjørt med brekket på, tror jeg.) Jeg har både lagt bånda inntil, pusset bånd samt trommel med sandpapir, (Til de så helt bra ut), og også prøvd å stramme wire. Det hjelper ikke!!!! Brekket stopper på ca 4-5 hakk, og noe som virker lovende i seg selv, men det bremser kun så vidt. Den står ikke stille uten clutch i slak bakke engang. Jeg vet at wire ikke sitter fast, for jeg har fått noen til å se at bånd rører seg mens jeg drar i brekket. Hva kan dette være? Setter stor pris på svar! Mvh Kjetil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Oktober 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Da må du nok bytte trommel er jeg redd..Enten det eller selve bremsebånda..Du kan stramme vaieren hvor mye du vil..Spiller ingen rolle det,vaieren blir stram den.Men hvis ikke det er mer igjen av bremsebånda så vil de ikke komme i kontakt med trommelen..Håper du forstår hva jeg mente?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjutte Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Takk for svar!! Bånda er det mye igjen på, så da må jeg nok bytte trommel, som du sier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg