Ivar25 Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Hei. Har gått til innkjøp av en 96 mod Omega B 2,5 V6 Stv.. Den har elektronisk klima. Men greia her er at den gir ikke varme fra seg. Jeg har kjent på slangene så går inn til registeret, og dem er varme både på tur og retur. Tempen på bilen holder seg på ca 90 grader. Rad Vifte starter og går som den skal. Kan det være styring til luft spjellet som ikke lukker/åpner? Hvordan kan jeg sjekke dette? Har og restarta klimaet ved å holde aut/off inne i ca 5 sek. Det hjalp ikke.. Jævli dårlig timing på dette sia det dogger "litt" på rutene.. :-( Siter 2002 VW Passat 1,9 TDI (PD) 130 HK (Konebil) 1994 Volvo 460 2.0 (Bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnf Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Hei! Hadde samme problem og da var det ledningen bak på panelet som ikke var helt på/dårlig kontakt.(jeg hadde byttet pære der tidligere) Jeg har Vectra B med automatisk klima. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar25 Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 oki.. bare å åpne og se da evt.. har ikke hatt tid til det, men vist det er en slik bagatell er det jo ikke no problem.. :-) Siter 2002 VW Passat 1,9 TDI (PD) 130 HK (Konebil) 1994 Volvo 460 2.0 (Bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Oktober 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Fant du utav det ? Hvis ikke, hører du at klimavifta går ? Hvis den går så kan det være varmeregisteret (radiatoren inni bilen) som er tett/dårlig. Da kan du prøve å kjøre på med radiatorrens, og få renska systemet. Siden begge slangene inn er varme så skal det ikke være termostaten som er gåen og heller ikke vannpumpa. Har en vakuum klokke også bak blokka som styrer med klima'et, husker ikke om du får varme i begge slangene da eller kun 1. Men hvis du kjører vifta på lav hastighet og varmen på fullt, får du littegrann varme ut da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg