Meself Skrevet September 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 okei, glem det, det kan hende at det er enklere å montere på den som du viste der.. siden at den har den elektroniske boksen i stede for den som du koble opp med gasspedalen.. trur e ska prøve dn e fant ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bremseth Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 trur e ska prøve dn e fant ;) ja, ville kanskje gått for den:) Siter 01" ford mondeo. 97" VW Passat (solgt) 80" volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meself Skrevet September 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 ja, ville kanskje gått for den:) kordan va å koble sportsluftfilter på dn? merka du noka elr? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bremseth Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 kordan va å koble sportsluftfilter på dn? merka du noka elr? :p nei, eneste va bare at man får litt mere turbosus..;) nei, va ikke så vanskelig å koble det akkurat, fjærna den orginale luftfilterboksen, kjøpte nå greier på biltema, tilpassa det.. ogåså satt det fast:) Siter 01" ford mondeo. 97" VW Passat (solgt) 80" volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meself Skrevet September 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 nei, eneste va bare at man får litt mere turbosus..;) nei, va ikke så vanskelig å koble det akkurat, fjærna den orginale luftfilterboksen, kjøpte nå greier på biltema, tilpassa det.. ogåså satt det fast:) aah, du har ikje bilde av dt da? ;) tenkte e sku fixe noka sånt på min :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bremseth Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 aah, du har ikje bilde av dt da? ;) tenkte e sku fixe noka sånt på min :) kan ta bilde av det i morgen.. så får du se:) Siter 01" ford mondeo. 97" VW Passat (solgt) 80" volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meself Skrevet September 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 kan ta bilde av det i morgen.. så får du se:) takk takk :) Sånn her blir dt om e blir å kjøpe dn e fant: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bremseth Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 takk takk :) Sånn her blir dt om e blir å kjøpe dn e fant: ja:D blir bra om du får det til:D Siter 01" ford mondeo. 97" VW Passat (solgt) 80" volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meself Skrevet September 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 ja:D blir bra om du får det til:D ka som så lettest ut? dn e fant, elr dn du har? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bremseth Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 ka som så lettest ut? dn e fant, elr dn du har? :p så veldig mye enklere ut å montere opp den du fant, enn den jeg har.. måtte ned med alle 3 pedalene for å komme ordentlig til, også var det mye tilpassing, å styr, men det gikk bra til slutt;) Siter 01" ford mondeo. 97" VW Passat (solgt) 80" volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meself Skrevet September 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 så veldig mye enklere ut å montere opp den du fant, enn den jeg har..måtte ned med alle 3 pedalene for å komme ordentlig til, også var det mye tilpassing, å styr, men det gikk bra til slutt;) truuuur e kjøpe dn e fant helr :P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bremseth Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 truuuur e kjøpe dn e fant helr :P hehe hehe;) ja, ville heller gått for den du fant, hadde jeg vist hvor mye arbeid det var med min. hadde jeg nok ikke kommet til å valgt den jeg har.. men kjekt med av å på bryter:p kan sku av å på dumpen om jeg blir lei:) hehe Siter 01" ford mondeo. 97" VW Passat (solgt) 80" volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meself Skrevet September 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 hehe;) ja, ville heller gått for den du fant, hadde jeg vist hvor mye arbeid det var med min. hadde jeg nok ikke kommet til å valgt den jeg har.. men kjekt med av å på bryter:p kan sku av å på dumpen om jeg blir lei:) hehe joda, dt e jo kjekt t tider ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bremseth Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 joda, dt e jo kjekt t tider ;) ja, om man nu sku gå lei:p hehe Siter 01" ford mondeo. 97" VW Passat (solgt) 80" volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meself Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 ja, om man nu sku gå lei:p hehe hehe, jah ;) fikk du tatt noka bilder? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg