Gå til innhold

Gran Turismo 5

Ranger emnet


Klemmetsmo

Anbefalte innlegg

  • Svar 492
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lånte det for en stund siden. Faktisk ganske moro når man blir vant til det, og behersker driftinga:) Kom meg til S-klassen, og så gidda jeg ikke mer=P GT5 kommer ikke før mars neste år forresten:(

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig det ja. Men det kan jo og hende de lanserer i hele verden samtidig, men det er vel mye å håpe på. Nå har de faan meg brukt 5-6 år på det spillet, så det bør bli bra. Så en video fra Toky Gameshow, at de faktisk spilte en halvferdig versjon av spillet. Ingen skademodell å se der desverre, men det er lov å håpe=P

 

Det var jo snakk om en skademodell som oppdatering til GT5P, men det tror jeg var bare tull.

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare rykter angående skademodelloppdateringen til GT5P. Spillet er ansett som ferdig, og det kommer ingen nye oppdateringer.

 

Men har du ikke fulgt med på nyheter angående GT5? Skademodell er bekreftet og til og med vist i en video (selv om den ser nokså halvferdig og hittil ganske dårlig ut). Det er også bekreftet at bare rundt 100-200 biler vil få skademodell.

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, vet at det er skademodell på rally, og muligens andre moduser, men jeg synes det er stappteit å la noen biler og moduser være uten skademodell. Synes ikke det henger sammen i det hele tatt. Vet du noe om motor, gir, styring osv. får skader? Det er jo bedre enn ingenting.

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, vet at det er skademodell på rally, og muligens andre moduser, men jeg synes det er stappteit å la noen biler og moduser være uten skademodell. Synes ikke det henger sammen i det hele tatt. Vet du noe om motor, gir, styring osv. får skader? Det er jo bedre enn ingenting.

 

når vi er inne på det der med at bare noen biler har skademodell, så skal jeg si at jeg har hørt at bare 130 biler har mulighet til å "sitte inni" når du kjører.. 7-800 biler er vist tatt fra gt4, og ikke gjort mere med..

HPI Savage 25 Limited Edition

Tamiya Subaru Impreza

95' Citroen ZX 1.4i

GT: Frzagmr

PSN: uaij446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale dirt 2! Har ikke prøvd shift enda, men dirt var rett og slett skikkelig underholdende. Grafikk, lyd og kjøring får toppkarakter fra meg! Det som trekker ned er vel kanskje litt få baner og så blir du litt lei av hele denne gimmiken med at ken block hele tiden skal komme på intercommen og kalle deg kompis osv, men det er absolutt og leve med!

Jetta 85 - The funkmobile

Seat Leon - Bruksbil

 

Er på jakt etter en liten slamp Rustbullet! http://www.bilforumet.no/annet-bil-onskes-kjopt/240981-ok-slamp-rustbullet.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår