Gå til innhold

Gran Turismo 5

Ranger emnet


Klemmetsmo

Anbefalte innlegg

  • Svar 492
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sorry å måtte tråkke dere spill nerder på tæra men dette er seriøst største dritt spillet jeg noen gang har prøvd!..

 

Jeg har lenge sagt at GT5 er dritt ettersom jeg lasta ned prologuen.. og sa mye dritt om det der og da.. sa også at jeg aldri skulle kjøpe det!

 

MEN!..

 

dum som jeg er.. så bruker jeg 500spenn på å kjøpe nå dette spillet.. jeg bruker i tilleg 3 timer og 600spenn på å bygge meg playseat, jeg kobler opp dolbysorrund på setet og sitter bare 1m unna 50" tv skjerm..

 

kunne det blitt bedre??

 

JA!!! Om det forbanna drittspillet ikke hadde fysikken til et 20år gammalt bilspill og Lydopplevelsen tilsvarte sprengte høyttalere på en volvo 240 fra halden!

jeg mener.. HVORDANgår det an åbruke så mange mill, og år på å bygge et spill der alle biler høres ut som trimma 2taktere? INGEN av bilene som har fet eller reel lyd. selv med dolby får du ikke utnytta hverken bass eller sjokk! se på LFS! kobler jeg opp samme her så rister alt i hele rommet mitt når bilen står på tomgang!

 

For da å ikke nevne kjøringa på Snø og grus! OMFG! på snø. bob bob! bilens bevegelser er fulstendig feil om det skal være at den bilen blir kjørt med ispigger

når det kommer til gruskjøring så vil jeg ikke engang NEVNE det!

 

spillet var så gøy at jeg spilte det i hele 2 timer før jeg ga helt faen og stakk ut å kjørte virkelig bil på virkelig snø i stedet!

 

Noen som vil kjøpe Ramme, spill og G25 for 3.000kr? Følger ikke med sete!

 

75750_173551282674065_100000575824880_492613_5813805_n.jpg

 

149593_173505212678672_100000575824880_492437_7406297_n.jpg

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Noen som har en Volvo 240 de vil bytte? :D

 

Jeg har en. Hva vil du bytte?

 

Jeg har også en Audi quattro 82, Cobra 427 66, Ferrari California, Mercedes 190E Evolution II 91 og en haug med andre biler som kan byttes i noe gøy eller flere mot ekstrem biler som F1 eller andre biler som går fortere enn Bugattien rundt banen:)

 

Send gjerne en melding siden jeg ikke følger med her hele tiden:)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Subaru IMPREZA Sedan WRX STI spec C race mod

Nissan GRAN TURISMO SKYLINE GT-R (PaceCar)

evt

Ferrari F2007

 

Er det sånn at du vil ha, IMPREZAEN eller GT SKYLINE eller F2007, eller IMPREZAEN og GT SKYLINE?

Isåfall så har jeg kun IMPREZAEN, ingen annen du vil ha istede for GT SKYLINE da? :)

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår