LuxXxuS Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 her en Opel C ascona som eg slit litt med fjernlysene på den. når eg har på vanlig kjørelys og ska skifte over til fjernlys så lyse fjernlysene ikke lenge fram. men dei lyse opp sida mot grøfta og andre veibana. så det er som vanlig kjørelys + mer lys på sida. :S hva kan være problemet? er nesten umulig å kjøre med det på kvelden. er det 1 pære for vanlig lys og ei pære for langlys? :S takk for all hjelpa :) Siter Opel Ascona C GT 1989(Solgt) Volvo 240 1986 (Solgt) Opel Vectra A 8v 1990 (vraka) Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 Feilmonterte pærer tenker jeg. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LuxXxuS Skrevet September 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 det vil sier? feil montert på hvilken måte? Siter Opel Ascona C GT 1989(Solgt) Volvo 240 1986 (Solgt) Opel Vectra A 8v 1990 (vraka) Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 Du får sjekke! Er ei pære for både nærlys og fjernlys på disse. (h4) Lenge siden siden eg har styrt på med h4 pære, men det er vel nokre spor på pære som skal passe inn i pæreholderen Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LuxXxuS Skrevet September 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 jeg har bare ei pære i lykta.. men jeg sjekka i dag... og i sjølve lykthuset er den en sånn reflektor. det samme er det inn i pæra så i regna med at den reflektoren i pæra ska stå opp slik at lyset gjeng ned på andre reflektoren og ut?? så jeg har stillt pæran slik no men det passa ikke sammen med sporan i pæra :S:S Siter Opel Ascona C GT 1989(Solgt) Volvo 240 1986 (Solgt) Opel Vectra A 8v 1990 (vraka) Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotrondsen Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 Pæra skal stå riktig i forhold til hakket i lykta. Hvordan tror du ikke det blir med nærlys på, med pæra i været? Siter I`m not driving too fast, I`m flying too low... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 Pæra skal stå riktig i forhold til hakket i lykta.Hvordan tror du ikke det blir med nærlys på, med pæra i været? Pæra skal stå med ett hakk opp, og 2 ned, skjermen ved nærlystråden skal peke lyset oppover, så reflektoren peker den nedover igjen. om pæra står skeivt i, opp ned eller noe i den dur vil det gi slikt lys du beskriver. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Ofte lettest å se på tilkoblingene på pæra. Det er tre stk. Den i midten skal sitte oppover, selvfølgelig da med de andre på hver sin side Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg