Gå til innhold

Hvor langt har din(e) bil(er) gått?

Ranger emnet


buskmann

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

*burp* sa purka da hu fikk ...

 

 

 

Sitter og kjeder meg litt og lurer på hvor mange km bilene til medlemene her på forumet har gått?

 

Jetta'en min har gått 151.500 km

Fiestaen min har gått 164.600 km

 

Bump.

 

Postcount i Annet bilrelatert

 

Skjønte jeg fint lite av, er tråden stengt pga at dere ikke liker postcounts og derfor mener den skulle vært i stripa, hvorfor ikke bare flyttet?

Skriv i det minste en skikkelig grunn.

Skjønner virkelg ikke opphenget i postcunts heller jeg, verken fra moderatorenes side eller de jævla posthorene, hadde det betydd alt burde jeg ha mye mer å si her enn store deler av moderatorene, enda jeg ikke er noen posthore.

Nå er det riktig nok ikke den vanlige jeg elsker å slette alt og ødelegge tråder-moderatoren som er ute å gjør sitt da(tror de fleste vet hvem jeg mener).

 

Nok om det !

 

Vet ikke om jeg har svart før i denne tråden, eller om det var den gamle, men år ta det gjennom.

 

`82 Ford Granada 2.0 L 73000, tror den har runda en gang, altså 173 000

`82 Ford Granada 2.8 GL Ikke peiling, er på iallefall 3 instrumentet, og er opprinnelig 2.3 base, tror den står på ca 60-70 000

`83 Mercedes Benz 300 TD TurboDiesel rett over 400 000, tror den har runda en gang, så ca 1 400 000 km

`83 Ford Granada 2.3 L ca 400 000 km

`84 Nissan Silvia ca 320 000

`84 Nissan Silvia ca 240 000

`84 Ford Granada 2.0 L Jubileum 375 000 km

 

`90 Mercedes-Benz 230E tett oppunder 400 000, uten olje forbuk og godt med krefter enda.

`91 Tempo Corvette 380 P 2800 km

`91 Mercedes-Benz 300 TD Turbo 411 000 km

`91 Mercedes-Benz 190 E 1.8 ca 340 000 km

`95 Mercedes Benz E 300 D 362 000 km

 

 

Er noen kilometer dette, har nok ikke kjørt alle selv, emn tviler ikke på at jeg har kjørt flere hundre tusen selv.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke heller bruke Twitter til sånne meningsløse tråder? Hva med en tråd om hvor mange venstresokker vaskemaskina mi har spist? Eller hvor mange post-it lapper du har brukt i livet. Eller for å være litt bilrelatert; hvor mange ganger har du stått i kø med matpakka i passasjersetet?

 

Men for all del. Nå ligger DENNE tråden på \stripa, og jeg skal umiddelbart etter å ha trykket enter klikke på "unsubscribe thread". :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er dere veldig offtopic her!

 

Ja, tråden er meningsløs men hva gjør dere moderatorer for å sette et eksempel? Dere skriver offtopic i den fra før av svært så meningsløse tråden!

 

:D

 

Jeg er på ertern :)

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei duskebassen. Tanta mi er gift med Georg Apenes og ba meg flytte tråden ut hit på \stripa. Dette er Nomansland.

 

Leste tanta di denne tråden?:

http://www.bilforumet.no/stripa/203971-stripa-skal-inneholde-bilrelaterte-trader.html

 

BTW: -95 omega ruslet 275kkm <- Bilrelatert

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor er Buskmann så interessert i km-stand?

Er han på oppdrag fra noen forsikrings-selskap, tro?

Han driver med litt Harrystatistikk tenker jeg, han vil så gjerne bli harry, men greier det så absolutt ikke...

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår