Gå til innhold

Kaddis sin Garasje> oppdatering akkurat nå ;)

Ranger emnet


Glenn Are

Anbefalte innlegg

  • Svar 493
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er det mulighet for forbedringer ja. Ser hva du allerede har gjort og må si jeg er mektig imponert :D

 

Men håper ikke du har tenkt å beholde den blå pakningssementen på toppdekselet? Ser noe "jalla" ut med dette tytende ut på sidene. Hva med å lakkere diverse motordeler som fordelerlokk, toppdeksel, motorfester osv osv? Flere slanger som kan trekkes om igjen med blå silicon eller byttes ut i ordentlig blå slanger evt ;)

 

Har du fått kjøpt deg Haynes Tuning/Styling boka ennå? Der står det utrolig mye forslag til hva du kan gjøre og på billigst mulig måte ;)

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da sant det, men nå er det slik at jeg er en Alu støpe mann og skal ha det litt grovt også, men å skjære av litt på pakningen der er jo 30 sek jobb så takk for den :D Trekke om litt her og der kan jo hjelpe litt ja, får klø meg i huet og gå på litt en dag ;) godt det er flere pirker der ute :)

 

Den Haynes boka har jeg bladd litt i, synes det er mye jalla der og jeg, som å "style" opp med falske stålspunnede "slanger" uff nei å nei, her er det ekte varer gitt hehehe. enten får det væra eller itte!

kontakt på: 46809400

 

Kaddis-Racing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at det er ikke absolutt di beste bildene av motoren igrunn, så det er noe vanskelig å si hva som kan gjøres og ikke. Ja, er enig med deg ang dette med "stålomspunnede" slanger. Det er mye bedre når dem er ekte i stedenfor di falske man trer utenpå di originale slangene.

 

Men alikevel så gir dem jo en liten pekepinn på hva man kan gjøre, f.eks å samle diverse ledninger i slike "robotslanger" eller hva dem nå heter, sånn at dette ser peng og ikke minst ryddig ut ;)

 

Det samme ang fornikling eller forkromming av bildeler...

 

Home made is good made var det en som sa til meg en gang i tiden...

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Fine bilder! Slik liker vi :D

 

Men se på antenna på den grå Passaten der. Helt på tuppen der sitter det ei flue. Ser den har rusk i øyet, da den gnis seg i øyet gjentatte ganger :P

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår