Gå til innhold

Kaddis sin Garasje> oppdatering akkurat nå ;)

Ranger emnet


Glenn Are

Anbefalte innlegg

Tviler jeg sterkt på, denne har blitt bygd opp av meg fra bunn siden 2007, så er vel kun fargen som er som den var fra før, ellers har Stian Gustavsen fra Valdres hatt den i noen år før meg med en 16v turbo. Dette kunne jeg tenkt meg å få dokumentert av deg, medvart historikk etc hvis du mener dette.

kontakt på: 46809400

 

Kaddis-Racing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 493
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tviler jeg sterkt på, denne har blitt bygd opp av meg fra bunn siden 2007, så er vel kun fargen som er som den var fra før, ellers har Stian Gustavsen fra Valdres hatt den i noen år før meg med en 16v turbo. Dette kunne jeg tenkt meg å få dokumentert av deg, medvart historikk etc hvis du mener dette.

 

Kan godt hende jeg tar feil, men bilen er isåfall helt lik den jeg snakker om! :)

 

Frank het han i namsos som eide den, var leder i Street Cars om jeg ikke tar helt feil.

97- Volvo V70R AWD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
Da har jeg startet opp denna stakkars bilen etter en kald vinter, fått litt omsorg og det var den glad for :)

 

Startet med engang, og det var jo godt, motiverende og ta ut igjen prosjektet når den er villig for hjelpa :)

 

Det er godt å høre at du har begynt på igjen. Har savnet å høre om denne bilen og se noen nye bilder :)

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser meget bra ut dette. Kristine er i hvertfall flink til åta bilder :)

 

Pøs på med bilder når du/hun får tatt n9en. Venter i spenning :D

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Nå har jeg fått bilen hjem og skal få på nytt panser og skjørter, skal også få gjort litt omsorgsarbeid på karossen så kommer vel med noen bilder utover kvelden.

 

Til de som har Opel deler så trenger jeg: Panser, frontrute og de originale skjørtene på kanaler.

kontakt på: 46809400

 

Kaddis-Racing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått en del spørsmål angående støping av Aluminium, men dette blir vanskelig akkurat per i dag grunnet at jeg har ett nytt yrke, men planlegger å legge til ett prosjekt hjemme etterhvert hvor jeg skal lage til en liten støpe krok hvor jeg kan lage små deler. Kommer tilbake med dette i en senere anledning, hvis dere skulle ha noen spørsmål er jeg på Facebook under Glenn Are Hovin, eller så kan dere også benytte dere av min mail: hifiboy15@hotmail.com

 

mvh

 

Glenn Are

kontakt på: 46809400

 

Kaddis-Racing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du Glenn Are. I begynnelsen av prosjektet ditt ringte jeg deg og lurte på om du kunne fortelle meg litt mer om dette med å lage grenrør. Helt glemt av dette du vel? :P

 

Har ikke fått noe PM på dette...

 

BTW: Har kun deler til Vectra A. Sikkert ikke noe der du kan bruke på din? Hvertfall ikke av deler du har nevnt ovenfor her?

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann ja har vel mulig godt litt i glemmeboka, bra du tar taki meg hehehe :)

 

Hva var det du manglet å få svar på? Mente vi snakket litt om dette. Så skal jeg være så behjelpelig som jeg kan :D

 

Regnet nesten med det at du hadde glemt av dette. Har gjort det selv også, til jeg fikk mail i går om at det var liv i tråden din igjen :D

 

Det var generelt alt om hvordan man bygger dette, innvendige mål på rør, lengde på rør osv osv...

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår