Gå til innhold

Acr!

Ranger emnet


totte88

Anbefalte innlegg

vil gjerne se bilder.. fan jobbet i en hel vinter med bilen og brukt over 200 000 på 240'en siden jeg startet med den...

og tror dere FAN ikke at 9 mil unna acr klarte jeg og duppe av etter å ha skrudd i ett i 2 uker uten søvn.. og da vært våken 24 timer på rad...

 

ente opp i grøfta i 90 kmt!

er det MULIG.. hadd bilen på veien i 24,5 timer på ett helt år.. eeer så lei nå..

 

måtte få klage litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hadde bilen på henger, og kjørte ned lamme stesønn til stig sletten..

rs500 cosworthen til stig sletten stoppet så jeg måtte kjøre!.

utslitt som jeg var og med en co pilot som sovnet så klarte jeg jo og det!

 

troooor ikke bilen er rammeskjev så har hentet meg ny forstilling, og skal hente nye skjermer, panser, lykter front og frontplate å prøve å..bygge opp bilen igjen ja=)

ikke mye lyst til å begynne på nytt karroseri!

 

har fått ribbet ned det meste som er skadet, men pga mistet litt pågangsmot og vond rygg har det gått tregt!..

 

kan få tatt bilder av litt så får dere se litt=)

håper nå bare coiloverne har klart seg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hadde bilen på henger, og kjørte ned lamme stesønn til stig sletten..

rs500 cosworthen til stig sletten stoppet så jeg måtte kjøre!.

utslitt som jeg var og med en co pilot som sovnet så klarte jeg jo og det!

 

troooor ikke bilen er rammeskjev så har hentet meg ny forstilling, og skal hente nye skjermer, panser, lykter front og frontplate å prøve å..bygge opp bilen igjen ja=)

ikke mye lyst til å begynne på nytt karroseri!

 

har fått ribbet ned det meste som er skadet, men pga mistet litt pågangsmot og vond rygg har det gått tregt!..

 

kan få tatt bilder av litt så får dere se litt=)

håper nå bare coiloverne har klart seg da!

 

Bra å Høre at du ikke gir opp, dette får du fiksa igjen vettu, Stå På:)

Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt)

Volvo 240 Turbo.

Volvo 240 86 modell. (Delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var heldig så gikk rimelig greit både med meg og passasjer, litt vondt i rygg og nakker på meg! passasjer fikk knekt ett par ribb-bein!

ikke bra, men kom heldig ut av dette!

 

utroli irriterende og surt!

tror jeg skal få prøve å få skrudd sammen biln så jeg får brukt den ett par måneder, så blir den satt inn til opplakkering og bygg av 16, pluss litt småstæsj:-)

 

fikk fan ikke prøvd hydrauliske handbrekket jeg hadde gledet meg voldsomt til:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surt at du kjørte ut da, totte.. Du har ikke noen bilder av bilen ?

 

Hørte fra en fyr at det ikke var mye skader, men høres rart ut i og med at du gikk ut i grøfta i 90km/t.. :P Må jo vært jævli heldig.

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt i front er vel så å si ferdig, ser ut som jeg er heldig at coiloverne har klart seg, ellers er alt knust!.. trotr jeg var heldig at ikke bilen er rammeskjev!

kjennes ut som at rattstammen har fått en kakk! kjennes VELDIG slarkete ut!

 

men men, får bare få mote tilbake å bygge opp å spinne videre=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår