Warlock Skrevet August 30, 2002 Rapporter Share Skrevet August 30, 2002 Det var en artig liten hendelse rett utenfor jobben min, nå nettopp. En sivilpolitibil som stoppet en golf. Golfen svingte inn til siden og stoppet, sjåføren gikk ut av bilen og så begynnte han å springe, så en politimann sprang etter han. Midt oppi dette hadde passasjeren i golfen byttet side og fræste avgårde i golfen. vet ikke helt hvordan det gikk videre, men han første sjåføren ble i allefall kneblet og lagt i jern :-) 1-1 bag guy's -cop's ,hehe Siter Audi A4 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nismo_power Skrevet August 30, 2002 Rapporter Share Skrevet August 30, 2002 mOheahAH.... konge! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet August 30, 2002 Rapporter Share Skrevet August 30, 2002 Ble han KNEBLET? Det hørtes jo rart ut? Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warlock Skrevet August 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2002 Ja kneblet og kneblet, han prøvde jo å stikke av så han ble lagt i bakken og satt jern på... Tøft var det i allefall :-) Siter Audi A4 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 30, 2002 Rapporter Share Skrevet August 30, 2002 konge :D :D :D :D Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet August 30, 2002 Rapporter Share Skrevet August 30, 2002 Morro! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet August 30, 2002 Rapporter Share Skrevet August 30, 2002 de hadde sikkert ikke (rent) mel i posen :D :D konge.... :D :D :D Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet August 30, 2002 Rapporter Share Skrevet August 30, 2002 Originally posted by Warlock Ja kneblet og kneblet, han prøvde jo å stikke av så han ble lagt i bakken og satt jern på... Tøft var det i allefall :-) kneble kneble v1 sette *knebel (I) på / overf: myndighetene prøvde å k-pressen . knebel I knebel -en, -bler (fra ty., lty, eg 'tverrstang', jf norr knefill 'tverrstokk') trestykke, tøystykke e l til å stikke i munnen påm enneske el. dyr for å hindre det i å gi lyd fra seg . Visste ikke at politiet var så rabiate ;) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet August 30, 2002 Rapporter Share Skrevet August 30, 2002 Originally posted by raboc kneble kneble v1 sette *knebel (I) på / overf: myndighetene prøvde å k-pressen . knebel I knebel -en, -bler (fra ty., lty, eg 'tverrstang', jf norr knefill 'tverrstokk') trestykke, tøystykke e l til å stikke i munnen påm enneske el. dyr for å hindre det i å gi lyd fra seg . Visste ikke at politiet var så rabiate ;) Det var det jeg stusset litt på og.. Legge i jern er nå en ting, emn å kneble er litt drøyt. Menmen, nok kverulering. :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warlock Skrevet August 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2002 Har ikke lært norsk leksa mi godt nok ser jeg :D Noen andre her på jobben så det også, da fra en annnen vinkel enn meg, de mente på at passasjeren hadde uniform på seg, av typen vekter eller no slikt.. som han virkelig er vekter om de hadde "lånt" den drakten, who knows.... Siter Audi A4 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 30, 2002 Rapporter Share Skrevet August 30, 2002 Var dette en blå 3`er golf???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warlock Skrevet August 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2002 Ja tror den var blå... Registrerte ikke det, men han andre duden som så episoden mente at den var blå... Når han sier det så synes jeg å huske det..... Siter Audi A4 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 30, 2002 Rapporter Share Skrevet August 30, 2002 nolimit.. noe spess med den blåe golf 3'ern da? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet August 30, 2002 Rapporter Share Skrevet August 30, 2002 det var ikke min golf, jeg lover :) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 30, 2002 Rapporter Share Skrevet August 30, 2002 din er grå og kjedelig golf 2 :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg