Granada Håkon Skrevet Juli 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Som trådtittelen sier, så lurer jeg på om noen har positive/negative erfaringer med Oves bil. Ser han/de har en del biler som passer min smak ganske så bra, men bor langt unna og aner ingenting om hvordan han/de er å handle med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juli 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 http://www.bilforumet.no/cfmgoogle.php?cx=partner-pub-6411872509083291%3A93l1ni-ski5&cof=FORID%3A9&ie=ISO-8859-1&q=oves+bil&sa=S%F8k#560 Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Håkon Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 http://www.bilforumet.no/cfmgoogle.php?cx=partner-pub-6411872509083291%3A93l1ni-ski5&cof=FORID%3A9&ie=ISO-8859-1&q=oves+bil&sa=S%F8k#560 Oj. Jeg hadde nok ikke søkt godt nok denne gangen nei.. Ser ikke ut til at det blir noe handel med han i allefall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Problemet er vel at det er alt for mange som skal ha seg en 30-40 år gammel bil og forventer at den skal funke/være som en 2005 golf... Det må jo være endel som handler bil her iogmed at han eksisterer ennå... Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tipetu Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Problemet er vel at det er alt for mange som skal ha seg en 30-40 år gammel bil og forventer at den skal funke/være som en 2005 golf... Nettopp det som er problemet til samtlige kjøpere som har sett på bilen min.. plyen er 26 år gammel og samtlige kjøpere forventer at den skal være rustfri.. herregud for noen idioter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Så lenge man ser over det man skal kjøpe er det ikke noe problem.. Er jo bare å lese litt her på forumet det så skjønner man hvor mange som ikke burde kjøpe brukte gjenstander i det hele tatt. "kjøpte en 95 modell for to uker siden, betalte 18k. Da jeg kom hjem så at alle dekka hvar utslitt og bilen hadde et rusthull i kanalen. Dessuten så måtte regreima skiftes og den ene lykta var knust.. Nå har jeg satt bilen på verksted, og regninga på 35 k skal jeg sende til kjøperen ass. Hva er mine rettigheter her Fant også masse rust på eksospotta" Eneste rettighet man burde ha i et slikt tilfelle er tvangsinnleggelse Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tipetu Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 "kjøpte en 95 modell for to uker siden, betalte 18k. Da jeg kom hjem så at alle dekka hvar utslitt og bilen hadde et rusthull i kanalen. Dessuten så måtte regreima skiftes og den ene lykta var knust.. Nå har jeg satt bilen på verksted, og regninga på 35 k skal jeg sende til kjøperen ass.Hva er mine rettigheter her Fant også masse rust på eksospotta" Eneste rettighet man burde ha i et slikt tilfelle er tvangsinnleggelse haha for en slange! Hvor fant du det utsagnet der? ble veldig intressert i å se på resten av tråden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Fri fantasi basert på enkeltes klagetråder her Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tipetu Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 tidig :-P "fant masse rust på eksospotten" :-p minner meg om en venn av meg som ville at jeg skulle sjekke hva som var gale med eksosen hans.. idet jeg titter under ser jeg at det er knekt.. han forstod ikke hva det betydde.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 hehe, genialt Mondeo, du traff flere spikere der :) bare det at han tok bilder med "børning" skremte meg vekk derfra. Jeg veit at bilene klarer det, trenger ikke en annen idiot til å ødelegge bilen før handel... Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Han må du bare holde deg unna... Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg