2,3 kimmi Skrevet Juli 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 hei jeg har problemer med min motor å trenger hjelp fort. Det er en b230 et har gått 90,000 etter overhaling. jeg kjøpte bilen i januar og kjørt vær dag fram til april og da begynte helvete.og har vært i kontakt meg folk som har jobba på volvo i 20-30 år og ingen finer ut av hva det er med den:( det som skjer er, at jeg kan starte om morgen og den går fint helt til den blir varm,og jeg stoper den og starten den så fusker den og jeg får ikke noe turtall.og det ryker svart ut av eksossen og sånn kan det holde på i det lange og det breie. det folk har sakt til meg at jeg skal byete er(x har jeg bytta) pluger (x) kabler (x) fordeler (x) rotor (x) bensin pompe rele (x) men er ikke noe forbedering trenger hjelp. er ganske lei av og stop opp hele tia. takk for svar mvh kim Siter 99" Kangoo 1.9 D 88" volvo 740 Tic FM2 Skrensar Lag *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 Det er vel kaldstartsdyse på denne, sjekk at denne ikke står pip oppe når du starter den oppe, usikekr på hva som styrer den men tror det er det på ET-motorene. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juli 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 kaldstartdyse og tempsensoren til sprutet kan du jo starte med å sjekke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isakine Skrevet Juli 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 Har du sjekket tenningsmodulen som står i venstre framskjerm, henner seg att den kødder når den blir varm og starter og går greit så lenge att den er kald... koster 229,- på biltema Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,3 kimmi Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 er ikke det på den. Siter 99" Kangoo 1.9 D 88" volvo 740 Tic FM2 Skrensar Lag *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 Er tenningsmodul på den jo, men skal ikke påstå hvor den sitter. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,3 kimmi Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 oki jeg har ikke vært borti 740 før.men da skal jeg se om jeg finer den.er vel lik som på 240 og den skal jo være skrud fast i karoserie. Siter 99" Kangoo 1.9 D 88" volvo 740 Tic FM2 Skrensar Lag *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,3 kimmi Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 jeg dro ut kabelen til kaldstarts dysa og tror det er den som er kaputt.får den går mye reinere og lukter ikke så mye bensin,og den fusker ikke.hvor mye koster en sånn på volvo takk for hjelpen så langt Siter 99" Kangoo 1.9 D 88" volvo 740 Tic FM2 Skrensar Lag *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 jo, er tennings mundul, den ligger framme ved venstre skjerm, og ser ut som ei jærne, er nokk kaldstart dysa som er problemet, Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg