Gå til innhold

BMW M1 i norge

Ranger emnet


Mirus

Anbefalte innlegg

Originally posted by famir

Finnes det noen men en slik en i landet? Jeg mener bestemt jeg så en mørk i stad flere hundre meter foran meg på ringveien i Oslo. Noen som vet noe om den? Eller har jeg kanskje sett helt feil?

 

Den er vel svært svært skeldent. Vet ikke hva du kan ha sett, men det kan ikke ha vært en 850 eller noe da? Den har litt trekk fra M1.

mvh Andy

2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs)

www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Andy156

 

Den er vel svært svært skeldent. Vet ikke hva du kan ha sett, men det kan ikke ha vært en 850 eller noe da? Den har litt trekk fra M1.

 

Den var veldig langt unna så det er ikke godt å si desverre. Men det var nok ikke en 850. Den hadde jeg kjent igjen momentant! :)

Er ikke sikkert det var en BMW i det hele tatt... Men hvis det er noen her som vet om en M1 i Oslo-området så er det mulig jeg var så heldig å få ett lite glimt av den. :)

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ha vært en av den gamle typen Lotus Espirit. De kan ligne litt såvidt jeg husker;)

 

Det kan jo være at det var en M1 også :D "Grym" er den iaf.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by famir

 

Den var veldig langt unna så det er ikke godt å si desverre. Men det var nok ikke en 850. Den hadde jeg kjent igjen momentant! :)

Er ikke sikkert det var en BMW i det hele tatt... Men hvis det er noen her som vet om en M1 i Oslo-området så er det mulig jeg var så heldig å få ett lite glimt av den. :)

 

Det går en renault alpina (b310?)som ligner på M1 kan ha vært den...

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

Kan jo også ha vært en deTomaso Pantera.. har sett vaffal 2 av den før.. Kan være lik på avstand bakfra..

..hvis man er på flasken.. ;)

 

Pussig du nevnte det egentlig. Bare en halvtimes tid før jeg så denne rare bilen så drev jeg å småracet litt med en Pantera! :) Jeg bare yppet litt på han, slik at han skulle gi på litt så jeg kunne nyte den herlige motorlyden hans. :) Heeerlig...

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår