TommyB5 Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 åjaaa :P så du har ikke slik? Har du en knapp imellom tåkelyset og setevarmeren du? Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_E Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Det er ikke SÅ bra passform på disse grillene som selger skryter av, så det blir litt dytting for å få det pent på plass før du skrur dem fast. I tillegg er glasset litt skjørt, mine har sprukket allerede pga tempforskjell da jeg kjørte med tåkelysene tent i skikkelig regn (RETT før jeg fikk i LED-pærene>.<). Får ikke noe medhold eller forståelse av selger som er en neandertaler når det gjelder serviceinstilling. Greit at han ikke ville sende meg nye (selvom de sprakk etter en drøy uke og jeg er MEGET sikker på at ikke begge er tatt samtidig av steinsprut....), men å være hyggelig er litt OK. Har nå byttet til LED-pærene for å ikke gjøre skaden værre. Lykke til! Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Her må du nesten komme med noen bilder av passform og kobling:-) Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_E Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Skal få fikset det, nattskift nå de dagene her, så bare vær litt tålmodig! :) kobling ikke noe problem, kan forklare når jeg legger ut bilder. Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiwind Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Har du knapp på dash, har du også kabler til tåkelys/grøftelys :) Siter Audi A4 - 1996 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheesey Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 kan noen bekfrete hvilken farge disse kablene er? evnt bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheesey Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 nobody knows??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunplaze Skrevet Juli 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 Har dere tåkelys både fram og bak?har uorginale angeleyes lykter forran, så der skjer det ingenting når jeg trykker på brytern...men bak funker de...er det fordi hovedlyktene ikke har tåkelys?:S Er ingen ledninger som ikke er i bruk på de heller... Siter xx Audi A4 B5 1.6 xx Golf 3 2.0 GTI 8v solgt xx Mazda 323 død xx Opel Ascona 1.3 død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Jeg har tåkelys både forran og bak. uorginale angeleyes har vell ikke tåkelys. Har du den tåkelys knappen framme så har du også ledninger :P Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Om man IKKE har knappen, ligger det fortsatt ledningsnett for tåkelys klart? Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheesey Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 tåkelys å frøftelys er vell to forskjellige ting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunplaze Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 tåkelys å frøftelys er vell to forskjellige ting? Kan sikkert bruke samme lednigene...eller?? Siter xx Audi A4 B5 1.6 xx Golf 3 2.0 GTI 8v solgt xx Mazda 323 død xx Opel Ascona 1.3 død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Smart å kjøpe gitter som er helt tett akkurat der intercooleren sitter. Går bra om du ikke har turbo tho. Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Tåkelys og grøftelys er vel det samme. Og ja, jeg hadde ledninger liggende klart der på gamlebilen, selv om ikke knappen var der. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Kult, sparer meg for arbeid. Så noen grøftelys på ebay..! Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg