Bullit Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Er på utkikk etter et komplett Recaro eller lignende (GTI) interiør til Jettan. Må jo da være fra en 4 dørs Golf antar jeg. Hvis noen vet om noe eller sitter på noe slikt, gi meg en PM eller noe. Også på utkikk etter et instrument til Jettan, må være av typen som har turteller og digitalklokke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karmann Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Kan disse være av interesse kanskje? http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=24434 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Er det ikke forskjellig baksete i Jetta og Golf? Tenker på hattehylle og slikt er jo ikke likt hvertfall.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Baksetet på 4 dørs golf er likt med jetta, men en må sette over noen hengsler fra Jetta setet. Golfen`s baksete tipper jo fremover, det gjør jo ikke Jettan sitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by Bullit Er på utkikk etter et komplett Recaro eller lignende (GTI) interiør til Jettan. Må jo da være fra en 4 dørs Golf antar jeg. Hvis noen vet om noe eller sitter på noe slikt, gi meg en PM eller noe. Også på utkikk etter et instrument til Jettan, må være av typen som har turteller og digitalklokke. Har GTI interiør liggende.. Det kan du få om du henter det.. MEN: Det er ikke strøkent.. Er slitt hull i førersete + at jeg trur det var et lite hull på pasasjersete oxo.. Baksete er greit egentlig.. men må festes på en anna måte på toppen for de "låsetappene" passer ikke med de tappene som sitter fast i karroseriet om du skjønner..... Kaster hele dritten til sommer'n om ingen vil ha de........ :D Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Kan slenge opp noen bilder av interiøret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Ikke heeelt strøkne som du ser.... Men som sagt det går på dynga om ingen vil ha det....... :) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Hadde tenkt meg noe litt helere ja;) Kan alltids trekke om et sete, men trekkene koster vel skjorta orginalt antar jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by Bullit Hadde tenkt meg noe litt helere ja;) Kan alltids trekke om et sete, men trekkene koster vel skjorta orginalt antar jeg. koster vel sikkert noe... Veit ikke jeg... Men kom over komplett corradointeriør til 800 kr så da ble det R.I.P for det gamle.. :D Er jo en på forumet her som selger framseter til corrado da.... Prisen ligger jo på det dobbelte av det jeg gav for alt men passer ypperlig og er gode å sitte i.... Så det anbefales det.. :) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Passer corradoframstolene rett over? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by Bullit Passer corradoframstolene rett over? Ja. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg