lars-frr Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Sitter her i skrivende stund i værnes, skal være her i 6 mnd nå .. Millitaæret r noe shitt :) Solgte golfen min foriige søndag, fikk 10000 ,- for , gikk litt billigere en forventet , men jaja må man slege så må man selge.. Så nå er pengelaus,billaus og hårlaus :) Men til sommern blir det en ny golf :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrleone Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Surt det pølsa........ :usa: blah MrLeone Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Føler med deg.. Hårløs og golfløs, gleder meg ikke for og si det sånn:( Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 tar man håret når man skal "inn" ???? ende en grunn til å sluntre seg unna isåfall! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Man gidder ikke bruke lønna på å klippe seg, og da er det gratis å bruke maskina i militæret. Har jeg rett? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Ja man tar en sånn klippemaskin .. Jeg var det ikke så flink til det , slik at jeg fjernet allt håret ved ørene ,, slik at jeg ser ut som en nazi med langt hår på toppen :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 MÅ man ta ALT håret når man skal inn??? Ikke nok å klippe seg litt kort? Nei, da skal jeg ikke inn!!! :eek: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiNy Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Jeg jobber i Forsvaret, og jeg kan avklare dette: Har du langt hår må du bruke hårnett. Håret skal ikke henge over ørene eller over kragen i nakken. Det er sånn det står i reglementet. (ikke ordrett riktignok) MEN: Dette er ikke praktisert alle steder. Noen steder er litt mer opptatt av dette enn andre steder. "Hår gror ut igjen" (på de fleste i vernepliktig alder) Hilsen Løytnant TiNY Siter 2001 BMW 525iAT x 2004 Audi A4 1.9 TDI TIP x 2004 mkV Golf 1.9 TDI DSG x 1994 mk3 Golf GTi 2.0 8v x 1984 mk1 Golf GTi 1.8 8v x 1978 mk1 Golf 1.6 GT Gasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Fakk dej som jobber der.. Jeg har langt hår, kommer ikke på tale å klippe det. Tar bare no MacGyver triks så er det over og ut med hele basem- Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 fuck...høres ikke noe kult ut..en ting er hvertfall sikkert, jeg skal ikke under noen omstendiheter inn i forcen.ingen skal ta fra meg livsglede eller golfen..fytti f... føler med deg as Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Tja... Hadde passa inn der jeg, snauklipt som jeg er :) Men problemet er at dem ikke vil ha meg der inne. Er øra som ikke er helt okei :) Høreapparat var ikke godkjente :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Måtte også klippe meg når jeg var inne i Forcen...ikke bra nei..men men..håret vokser ut igjen da... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Vet hur det känns :( Tomt i början men sen kommer man över det, men nu börjar jag längta efter min gröngöling så mycket att jag funderar på att köpa tillbaka den =) Gör Ont det där :( Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Ja forcen skal ha meg inn i den dritten snart også :mad: Skal på møkka sesjon i morgen, faen ass! :mad: Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiNy Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Gutter, gutter, gutter... Det er ikke ille å være i Forsvaret. Det kommer an på hva man gjør ut av det. Jeg anbefaler dere å finne ut litt om forskjellige tjenester og tjenestesteder på forhånd. Da kan du søke deg en plass du vil istedet for å bli beordret en plass du ikke vil. Man kan gjøre mye rart i Forsvaret - også skru biler, fly, helikopter osv. Beklager. Dette er veldig off topic. Hvis noen lurer på noe kan dere gjerne sende en PM, eller opprette en tråd. Mye info og hente her på forumet. Siter 2001 BMW 525iAT x 2004 Audi A4 1.9 TDI TIP x 2004 mkV Golf 1.9 TDI DSG x 1994 mk3 Golf GTi 2.0 8v x 1984 mk1 Golf GTi 1.8 8v x 1978 mk1 Golf 1.6 GT Gasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg