LeoNico Skrevet Mai 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2009 Høyre tåkelys sluttet å fungere, jeg tenkte at pæren var gåen, men har prøvd mange forskjellige og den fungerer fortsatt ikke. Noen som vet hvorfor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2009 sikring? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Mai 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2009 Gå over ledningene fra lampa til lysbryteren og se etter brudd. Evt jordfeil. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Irr i kontakter? Det driver og tar livet av mine kjørelys hele tia, men jeg har ikke fått rota meg til å skifte ut kontaktene enda! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeoNico Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Prøvde å sjekke sikringen nå¨nettopp, men finner ingenting i instruksjonsboken som det står "Tåkelys" eller lignende på.. Nærmeste jeg kommer er "Frontlykter" og de fungerer perfekt. Bilen er en 04 modell, er det sannsynlig at det irr da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Det er mulig at det er irr, ja! Hiver du på hva slags bil detta handler om, så kan det hende det er flere som kan hjelpe..? Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeoNico Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Ok, dette er en Vectra 04- mod.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 sikkert dårlig kontakt pga eiring i lykta so pæra ikkje får jorda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeoNico Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Hehe, sykt dårlig tegning men er ikke noen kunstner akkurat.. Var hos en kompis som er elektriker i dag, og han testa forbindelsen mellom A og B med et voltmeter, og det var perfekt. Noe som tyder på at feilen må ligge lenger oppe i sentralen ved D? har forøvrig en del problemer med selve styreenheten i bilen (ABS, EPS, sentrallås) kan dette også gjøre utslag på tåkelysene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Om det er full kontakt mellom A og B på tegninga di, og venstre virker, men ikke høyre så er det entene en dårlig kontakt i lykta eller manglefull jording. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada-Racing Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 mest trolig at det er jordinga som er dårlig.. ville sjekke jordingskabelen og sjekka over om det var kontakt på den.. en kompis av meg som har det samme problemet, og der vet jeg det er jordinga som ikke er som den skal være.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg