superpolo Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Interiøret har jeg ikke bestemt meg helt for... siden det er gult/sort skinninteriør... Jeg tar det når jeg begynner å bygge stereo. felgene og senkesettet stod på bilen når jeg kjøpte den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW4 Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Se der ja..Gamle bilen til en kompis av meg det der! Hadde lyst på den før jeg, men ble ikke til det...Hadde en drit tøff fanger før, men den ble vel ødelagt. Hadde bra anlegg før og..Kan jeg spørre hvor mye du ga for den? Siter X: 2002 Yamaha R6 X: 2000 Golf X: 1999 Audi TT X: 2000 Golf 4 Jubileum X: 1998 Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Har denne gått i Haugesunds området en gang i tiden ? ligner på en som var her men den hadde en annen fornt slik som du sier ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW4 Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Den har ikke gått i Haugesund så vidt jeg vet nei..Men kanskje han har vært der, aner ikke jeg .. Siter X: 2002 Yamaha R6 X: 2000 Golf X: 1999 Audi TT X: 2000 Golf 4 Jubileum X: 1998 Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Januar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by VW4 Se der ja..Gamle bilen til en kompis av meg det der! Hadde lyst på den før jeg, men ble ikke til det...Hadde en drit tøff fanger før, men den ble vel ødelagt. Hadde bra anlegg før og..Kan jeg spørre hvor mye du ga for den? Ga 90 lapper for den hos Jessheim Auto.. de er antageligvis ikke så fornøyd med meg med tanke på at jeg har fått reparert for ca 45lapper på bruktbilgarantien.. anlegget var tatt ut.. kablene ligger der enda.. men står en tragisk blaupunkt spiller der nå...ser merker etter badlook på den.. Det kommer styling og trim så fort jeg får meg Jobb igjen.. ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by Sonick Har denne gått i Haugesunds området en gang i tiden ? ligner på en som var her men den hadde en annen fornt slik som du sier ... det går en tro kopi av denne her i haugesunds området.. står også en nede på lakk service.. dvs at vi har 2 like CC i haugesund :rolleyes: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by VW4 Se der ja..Gamle bilen til en kompis av meg det der! Hadde lyst på den før jeg, men ble ikke til det...Hadde en drit tøff fanger før, men den ble vel ødelagt. Hadde bra anlegg før og..Kan jeg spørre hvor mye du ga for den? Er det gamlebilen til Tord Askvig?? ligner iaf bortsett fra at han hadde dietrich rs fanger Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 slik så gamle bilen til tord ut: så det er nok ikke den når jeg ser etter.... Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Var denne jeg tenkte på også, men det er jo ikke den ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by superpolo Ga 90 lapper for den hos Jessheim Auto.. de er antageligvis ikke så fornøyd med meg med tanke på at jeg har fått reparert for ca 45lapper på bruktbilgarantien.. 45 lapper der da ikke så mye. De måtte ut med 50 lapper for ny motor til bruttern etter at de ikke hadde skiftet registerreim på hans Passat 1,8 20v. 20v, 4 stempler, 2 kammer og endel riper i sylinder veggene var resulatet av det..... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Lurer på om det er denne du har kjøpt... ;) Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW4 Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Han heter Tor, han som eide den før...Han byttet den bort til en kompis av seg først, så solgte han den til jessheim auto igjen..Kul bil det der! Tror forresten ikke det er den over.. Siter X: 2002 Yamaha R6 X: 2000 Golf X: 1999 Audi TT X: 2000 Golf 4 Jubileum X: 1998 Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by VW4 Han heter Tor, han som eide den før...Han byttet den bort til en kompis av seg først, så solgte han den til jessheim auto igjen..Kul bil det der! Tror forresten ikke det er den over.. Tar du av grillist og lippa(som faktisk er borte på bildene hans) så er den farlig lik....med svart stripe, monovisker og nettinggrill :op Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Januar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 har hele historien til bilen nå... han som eide bilen før var tov runar. før det tor og det er ikke den bilen som er først avbildet (feil reg. nummer). den som har sladda reg. nr. kan det være, men min er uten panser forlenger og annen fanger.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW4 Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Stemmer det, Tor så Tov.. Det var Tov som satt på felga, og det justerbare senkesettet, da ble den enda tøffere enn den var før, utenom med den første fangeren..Så hadde han bilen en bitte liten stund, maks to måneder tror jeg, så solgte han den til Jessheim Auto..Bilen er kul den, husker jeg hadde grise lyst på den før..Var ganske bra anlegg i den før. Siter X: 2002 Yamaha R6 X: 2000 Golf X: 1999 Audi TT X: 2000 Golf 4 Jubileum X: 1998 Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg