RS2 Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Det er veldig mye mulig om at det kommer en. Ikke jeg som kanskje bygger den Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Vet at en kar fra Lier nylig solgte en Golf III rallycrossbil med bakhjulstrekk. Denne var visstnok bygget opp med Volvo motor og drivverk og dukker nok opp på en rallycrossbane i år. Alt går så sjekk litt i motorsportmiljøet hvor det går flere forhjulstrekkere som er bygget om. Mange Volvo S40 blant annet. Om dette kan bli godkjent til gatebruk tviler jeg på, men de dyktige får igjennom det meste. En Golf syncro burde hvertfall ikke være noe problem å få godkjent med bakhjulstrekk skulle jeg tro. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 På en syncro er det bare å fjerne drivaksler fremme, så fjerne viskose koblingen bak. Da har du bakhjulstrekk. Men tror ikke bakdiffen tåler altfor mye burning. sveis full sperre, så har du ett leketøy. hehe. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Mondeo Så den bilen på film her om dagen! hvor er det mulig å få tak i den filmen? skulle gjerne sett den in action:D:D Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Laaars Sonick: Okey, så det er 4WD? Da huska jeg feil, trodde det var RWD. Den er stygg som juling da... :D Om du mener den er stygg så tror jeg det veier opp hva den går ??? må jo bli helt jævlig for å si det rett ut ? 600 hk på rundt 1000 kg ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Helt enig! Selv synes jeg den er sinnsykt tøff da:D I tillegg har den et par fikse detaljer som faller i smak, som quattro, noe jeg har veeeeeldig lyst på selv i min ener:) Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 skal ikke være noen ting i veien for at du kan bygge om en syncro..hvis du finner deg en da..de vokser ikke akkuratt på trær de nei..satt og tenkte på den samma tingen for et år siden..men med en 16v turbo motor i..men blir nok ikke noe av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Sonick Om du mener den er stygg så tror jeg det veier opp hva den går ??? må jo bli helt jævlig for å si det rett ut ? 600 hk på rundt 1000 kg ? Den er selvsagt tøff, som Espen sier. I mine øyne kan en bil være stygg, men samtidig tøff... som f.eks Audi S1. Ja, den går sikkert helt vilt... ingen som har filmer av den da? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Jeg syntes den ener golfen var fet jeg, samme med audi s1. når jeg skulle ha bil stod det mellom en toer golf og en Audi Coupe 1980.. Kunne vært litt digg å sett en golf med balhjulstrekk i virkeligheten..... Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by EspenB hvor er det mulig å få tak i den filmen? skulle gjerne sett den in action:D:D Så ikke så veldig mye av den da! Et par drag bare! Filmen heter Red Raw og er laget av gjengen i bladet Redline, regner med at den kan bestilles gjennom bladet som du får hos Narvesen Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 syncro er virkelig ikke tidenes beste 4wd system.. bare joss hele jævla viskose koplinga!! ender opp med å spinne på det eneste hjulet som IKKE har kontakt. audi quatrro derimot ER tidenes beste trekksystem som mekanisk overfører kraft til hjulet som har (mest) kontakt.. subaru med sitt system følger vel hakk i hel Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Mener det er et firma i england som bygger om til syncro.... Men husker ikke hva de heter, skal se om jeg finner.... Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Sonick Om du mener den er stygg så tror jeg det veier opp hva den går ??? må jo bli helt jævlig for å si det rett ut ? 600 hk på rundt 1000 kg ? Såg den bilen på stripa i den filmen jeg og, tror den tok kvartmila på 11-12 el no, husker ikke helt! Men den tømte gira fortere enn fy! :D :D Går forresten en standard golf 1, med vr6 turbo syncro nos men han fikk problemer med koblingen bak, slurte..... skulle vist a 7-800 hest. Tøffeste med den var standard utseende! Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by brooom Såg den bilen på stripa i den filmen jeg og, tror den tok kvartmila på 11-12 el no, husker ikke helt! Men den tømte gira fortere enn fy! :D :D Går forresten en standard golf 1, med vr6 turbo syncro nos men han fikk problemer med koblingen bak, slurte..... skulle vist a 7-800 hest. Tøffeste med den var standard utseende! old school hadde jo vært det aller feteste :D Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 panelovn: hvordan får du en syncro til å spinne på ett hjul?? da er viskosekoblingen defekt ihvertfall. Syncro er langt ifra så dårlig som folk skal ha det til. Prøv, så merker du det. (eller les om hvordan de forskjellige 4wd systemene fungerer på nettet, og gjør deg opp en mening om hva som er best, heeelt uten å prøve noen av de. ) Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg