Gå til innhold

Røyker du i bilen din? (du eller andre)

Ranger emnet


Qee

Røykes det i din bil?  

231 stemmer

  1. 1. Røykes det i din bil?

    • Nei, jeg røyker ikke selv og lar ingen andre røyke heller
      162
    • Nei, men jeg røyker selv (utenom da!)
      8
    • Ja
      23
    • Ja, røyker selv
      21
    • Ja, røyker ikke selv, men lar andre røyke
      19


Anbefalte innlegg

Originally posted by alex_ander3@hotmail.com

 

ikke aktuelt med det i bilen min nei, og i askebegeret skal det bare penger oppi:)

 

samme her =) og en ekstra hjulbolt

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Qee

ja rett og slett, så en post hvor en ville fjerne lukta så jeg spør, selv røyker jeg ikke og lar ikke andre røyke i bilen heller!

 

Jepp, var vel min post det.. Lukter ikke så godt for en som ikke røyker.. Lukter av klær etterhvert også..

 

Har ikke hatt egen bil så lenge(2 dager ;) ), men tviler på at noen får røyke i den. Ihvertfall etter at lukta er fjerna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke faen om det får røykest i min bil...

 

Røyking og snus er ikke bare helsefarlig, men egentlig grisete greier!! ;)

 

Er så hærslig når man ser alle dem som snuser, først baker dem snusen, blir full av snus på fingrene og dette stinker jo som faen, så stapper de klysa i kjeften, (passer på å slevje litt på fingra sef). Nå er det på tide å gjøre rein hendene. Dette gjørest ved å gni handa fram og tilbake på dongeriboksa...

 

Fy faen ! Discusting spør du meg.

Sikker på at det lukter snus av rattet til en som snuser ! :D

 

Jeg tror jeg ville foredratt røyking framfor snus, men jeg gjør ingen av delene. Røyking (rullings) er også grisete på en måte, det søles jo som faen med tobakken når man ruller.. jeg blir like irritert når folk drar fram pakka og slenger på bordet og begynner å rulle.. må jeg fram med støvsugern etterpå ;)

 

Men for all del, ikke meninga å rakke ned på dere som holder på med denne dritten... hehe =) no hard feelings

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røyker i MIN egen bil ja. Men viss jeg sitter på med folk som ikke røyker så røyker jeg ikke i bilene dems. Er da bare vanlig folkeskikk og respekt det da. Men de som sitter på med meg må ha opp vinduet, orker ikke å sitte i en bil full av røyk. Og da hjelper det ikke å klage over at det er -20 ute og det blåser kaldt på øra dems. Askebegret er også offlimit....

Bx 16V (87')

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som har røyket i bilen min, og slik skal det fortsette og hvere, da jeg ikke røyker selv er det ikke noe problem.

 

Jeg synes også snus lukter verre en røyk, og det ser forferdelig survete ut

Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimoajajaj

Ikke faen om det får røykest i min bil...

 

Røyking og snus er ikke bare helsefarlig, men egentlig grisete greier!! ;)

 

Er så hærslig når man ser alle dem som snuser, først baker dem snusen, blir full av snus på fingrene og dette stinker jo som faen, så stapper de klysa i kjeften, (passer på å slevje litt på fingra sef). Nå er det på tide å gjøre rein hendene. Dette gjørest ved å gni handa fram og tilbake på dongeriboksa...

 

Fy faen ! Discusting spør du meg.

Sikker på at det lukter snus av rattet til en som snuser ! :D

 

Jeg tror jeg ville foredratt røyking framfor snus, men jeg gjør ingen av delene. Røyking (rullings) er også grisete på en måte, det søles jo som faen med tobakken når man ruller.. jeg blir like irritert når folk drar fram pakka og slenger på bordet og begynner å rulle.. må jeg fram med støvsugern etterpå ;)

 

Men for all del, ikke meninga å rakke ned på dere som holder på med denne dritten... hehe =) no hard feelings

 

Ha ha, du høres ut som mamma :D

 

PS: Snus er ikke helseskadelig. Står ingen plasser slik som på røyken.. snus er vitaminer for menn :D

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår