Gå til innhold

min Opel C Ascona GT 2.0l

Ranger emnet


LuxXxuS

Anbefalte innlegg

kjøpte min første bil i går. det blei da en 87 modell opel C ascona GT 2.0l . bilen blei opp pussa for 5 år siden med ny lakkering og skifting av dempertårn bak og framme. nytt interiør. Med nye recaro stoler som ser heilt fin ut.

 

når det gjeld styling og sånnt så følgte det med godkjent senkesett som står i vognkorte (momo rattet står også i vognkortet) det følge med rs front og bak og m3 sideskjørt men det har eg da ikkje fått henta enda men det bli i løpet av veka. så følgte det med sportgrill og 17" momo felger.

 

når det kjem til emne røst som er et stort emne når det gjeld opel så er det veldig lite røst. det er et røst hål på 1 cm framme i nærheten av dempertårna men det skal fiksest fort løpende og litt røst i bagasjerommet som også skal fiksast før bilen bli brukt.

 

I fikk også med et stereo som er ei kasse med 2x 10" subber og 2 forsterkare som gir den strømen subben og 16x9 treng:) i tillegg er det kobla en ekstra batteri til anlegget:)

 

eg betalte da 7000 kr for den bilen:)

 

slenge ut noken bilder:)

 

0_IMAGE_062.jpg

 

DSC01681.JPG

 

file.php?user_id=979434&folder_id=4235552&id=62516324#focus

 

har ikke tatt noken sikkelig bilde enda siden det blei seint heim i går men bli noken nye i løpet av dagen:)

 

sleng ut et par kommentarer:D

Opel Ascona C GT 1989(Solgt)

Volvo 240 1986 (Solgt)

Opel Vectra A 8v 1990 (vraka)

Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no har eg da fått på sommerfelgan og fått på fangera :)

resultatet ser dere her:

 

DSC01694.JPG

 

DSC01699.JPG

 

legg i tillegg ut et par bilder av interiøret:)

 

DSC01692.JPG

 

DSC01691.JPG

Opel Ascona C GT 1989(Solgt)

Volvo 240 1986 (Solgt)

Opel Vectra A 8v 1990 (vraka)

Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det er rs front og heck , har også m3 sideskjørt liggene men det var ikkje fullt så enkelt å få de på så ska ta meg en dag eg har god tid slik at det blir gjort sikkelig :)

Opel Ascona C GT 1989(Solgt)

Volvo 240 1986 (Solgt)

Opel Vectra A 8v 1990 (vraka)

Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår