WellentiniuSS Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Hei Tenkte jeg skulle få litt grovere lyd for en billig penge, er det da mulig og skifte bakre potte med en potte uten lyddemper fra biltema? Og når det blir en universal, er det da mye jobb og tilpasse slik at det passer`? Takker for alle svar jeg kan få ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Det går fint, men du må sikkert forlenge røret siden den originale potta er ganske lang. Røret er 2,25" Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Mai 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2009 Vil du ha en gratis mod som lager lyd og fungerer ypperlig? Borr hul i bunn av luftfilterboksen din inn mot forskjermen. Helt orginalt på tomgang og vanlig gass, men med en gang du trår ned fjøla blir det en fin dyp lyd. Holder i massehvis for meg ihvertfall:) Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg