TommyB5 Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Heisann. Har bestillt meg bakluke spoiler med bremselys, den kommer vell til fredag/lørdag og lurer, er det vanskelig å montere? ettersom bremselys.. borre hull igjennom bakluka under der ledningene skal gå ? synes det høres så ille ut å borre hull i bakluka:P Dette er da A4 -98 mod. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 spørs hvor ledningen til spoileren kommer det :D dette er vel til en sedan ? ..så da må du borre et hull og tette dette samt lakke opp slik at du er sikker på at det ikke ruster...... veit ikke helt om jeg hadde giddi å borre i bilen bare for det men :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 monterte en slik i fjord på en sedan og jeg måtte borre hull og ha noe rustforhindrene på + at det er dobbelsidig tape på vingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyB5 Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Det er til en sedan ja, tenkte å bore, lakkere og feste spoiler med sikafleks, vil det funke da eller? :) Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Er vel ikke noe særlig å feste vingen med bare lim/dobbelt sidig teip heller er det? Ikke det at du kommer til å kjøre sååå fort da. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Jeg ville hvertfall aldri ha borra. Kjipt hvis du ikke vil ha den mer :p Du skal hvertfall være veldig sikker du borrer! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyB5 Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Jeg ville hvertfall aldri ha borra. Kjipt hvis du ikke vil ha den mer :p Du skal hvertfall være veldig sikker du borrer! Jepp, men tenker å ha bilen i rundt 1-2 år toppen, førstegangsbil, tenker jeg kjøper meg noe nyere audi a4 eller lignende en av de neste to sommerne :) så er ikke så farlig om jeg går lei av spoilern:P Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Hmm, jeg hadde ikke råd til A4 som førstegangsbil iallefall =( Men jo, en kompis har med bremselys på på sin 1.8t 96, syntes det ser ganske bra ut, jeg. Aner ikke hvordan den er montert da, den var slik når han fikk den.. Men jeg er ganske nazi på ting som ser harry ut, men jeg syntes det så ganske allright ut! Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Spoiler er ut i følge germansk bilmote. Det har aldri vært inn heller , mtp at få biler fra tyskland kom med spoiler. Jeg synes ikke den orginalspoileren til A4 er noe fin engang. Men ditt valg. Tema innen bilmote nå til dags er clean, lav og brei. Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyB5 Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Hmm, jeg hadde ikke råd til A4 som førstegangsbil iallefall =(Men jo, en kompis har med bremselys på på sin 1.8t 96, syntes det ser ganske bra ut, jeg. Aner ikke hvordan den er montert da, den var slik når han fikk den.. Men jeg er ganske nazi på ting som ser harry ut, men jeg syntes det så ganske allright ut! Hehe, det er jo ikke veldig billig bil for en ungdom på 18 år om den skal være i bra stand osv egentlig:op: ja, det er sikkert spoiler som var på bilen fra den var ny, sett disse en del, den spoileren er veldig tøff. kjøpte selv en Zender spoiler eller hva merket het, syntes den så ganske fin ut! Er selv heller ikke glad i ting som er harry.. vil at det skal se skikkelig ut :) Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 sika eller dobbeltsidig teip funker som fjell :D spørr hos din lokale opretter om han har teip ... de har noen som sitter bedre enn jaa....... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg