Gå til innhold

Den store nyhetstråden

Ranger emnet


Mad_Maxx

Anbefalte innlegg

Lov å tenke ja.. Men å mene at det er deilig å se en 12åring bli most av en okse? Er vel lov å tenke før man skriver det å..

 

Eller hva vet nå jeg, men jeg har hvertfall ikke sånne fetisher.

Det er bare et lite barn ja, men det er en 12-åring som er voksen nok til å forstå hva slags idioti han driver med.

Velfortjent!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 952
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

syns det er tøft jeg.. sparer drivverk og ryker godt;) sånn er det ofte i bø, også kalt dieselshow. Det tørker uansett, så dette er ingen problem:)

 

Det er heller de som har så mye i mot dette som er idioter.

 

Som om jeg bryr meg stort om at bilinteresserte har dårlig rykte, hahaha, alle hater oss uansett, siden majoriteten ser på bilen som et transportmiddel og de mener at bilinteresserte er hemmiser osv, jeg bryr meg ikke om tapere i hvertfall.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke noe problem? olje, diesel,bensin og andre sånne kjemikalier ØDLEGGER asfalten... den smuldrer opp...det er jo klart dei hater oss når folk går så langt som hærverk....

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rart at enden av stripa i bø ikke har ødelagt asfalt da, hvor det har pågått dieselshow i 20 år, uten at asfalten er noe mer sliten..

 

det kan ikke kalles hærverk, det kalles kunst.

 

De hater oss uansett!!! så hvorfor ikke holde på som man vil?! Istedenfor å gjøre forsøk på å lære tilbakestående nordmenn noe som helst empati..

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår