Gå til innhold

Den store nyhetstråden

Ranger emnet


Mad_Maxx

Anbefalte innlegg

  • Svar 952
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Burde hvertfall miste lappen i 3-5 år... Ganske grov mangel på dømmekraft å svinkjøre på drittføre i en by. Fant på nok sprell når jeg nettopp hadde fått lappen, men hadde da for faen vett nok til å gjøre det der det ikke var folk til stede!

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1458119.ece

 

Samme sak som ovenfor, men andre bilder. Om sjåføren fortjener grisebank eller ei, skal ikke jeg ta standpunkt til. Men om så skulle skje så håper jeg den/de som banker vedkommende får straff selv.

 

(Nei, jeg kjenner ingen av de involverte)

 

Så det du indirekte sitter å sier er at det er helt greit å grisekjøre i sentrumsomeråder og han er unnskyldt at han meier ned og skade 2 stykker der en er alvorlig skadet.

 

Jeg jeg er langt fra enig. Håper han er fotgjenger i MANGE år fremover og blir knulla så sykt i rassen mens han sitter inne å spikrer paller.

 

Som Mad sier over her også så kjørte jeg også mye idiot når jeg fikk lappen. Men da fant jeg meg er fil landevei eller en P-plass å gjøre det på. Jeg dro ikke inn i oslo sentrum for å teste toppfarta på bilen.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi ser forbi testosteronet, så ser vi at det jeg sier er følgende:

 

Å grisebanke noen fordi de bryter loven er ikke noe jeg ønsker å oppfordre til.

 

Jeg kan jo snu litt på flisa... Sitter du indirekte og sier at det er greit å grisebanke eller voldta folk (i "rassen") så lenge de har gjort noe galt først?

 

Vel, spør du meg så hadde det vært greid om ofrene fikk fike til fjotten et par ganger...

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi ser forbi testosteronet, så ser vi at det jeg sier er følgende:

 

Å grisebanke noen fordi de bryter loven er ikke noe jeg ønsker å oppfordre til.

 

Jeg kan jo snu litt på flisa... Sitter du indirekte og sier at det er greit å grisebanke eller voldta folk (i "rassen") så lenge de har gjort noe galt først?

 

Vel, spør du meg så hadde det vært greid om ofrene fikk fike til fjotten et par ganger...

 

Trenger ikke si det 2 ganger så lar svaret til M-M svare for meg;)

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.nettavisen.no/motor/article2860801.ece

 

helt sykt, de rødgrønne kjører landet rett på rævhemsen, de har penger nok til massive kontroller, men å gjøre noe med det som er farlig er de ikke interessert i, flere vil dø og det er provoserende fra myndighetenes side

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3570978.ece#xtor=RSS-3

 

Nå kan Reodor komme å anklage meg for å være en psyko som er full av svartsinn igjen. I don't care. Kanskje jeg er det...

 

MEN. om noen vet hvem disse svina er, så skal jeg ta med meg en 3-4 stykker å ha det gøy med de når de slipper ut. Hovedmannen her har drevet med slikt før, og kommer garantert til å gjøre lignende igjen. Da er det opp til en slik som meg å sørge for at det blir fysisk umulig for rasshølet der. Systemet kommer ikke til å hindre det iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herved er det opplest og vedtatt at det er HELT greit og kjøre ned folk på MC..

 

http://www.dagbladet.no/2010/03/18/nyheter/innenriks/mc/trafikkulykker/10908556/

 

 

§ 3. Grunnregler for trafikk.

 

Enhver skal ferdes hensynsfullt og være aktpågivende og varsom så det ikke kan oppstå fare eller voldes skade og slik at annen trafikk ikke unødig blir hindret eller forstyrret.

 

Vegfarende skal også vise hensyn mot dem som bor eller oppholder seg ved vegen.

 

Endret ved lov 4 juli 1991 nr. 49.

 

 

Teller ikke denne lengre? hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rart jeg er fylt med såkalt svartsinn?

Er jo faen meg så mye verdiløse møkkafolk i verden her.

Mennesker som gjør slikt, er søppel som ikke fortjener livets rett!

 

Advarsel - Sterke bilder

 

http://www.nettavisen.no/nyheter/article2799812.ece

 

slenger meg på den her, hadde jeg observert noe slikt på en fest, så ville følgende skjedd, en tur baki bilen, henten jekken og gitt de/den som hadde gjort noe sånt en opplevelse han sent ville glemme, om jeg hadde fått grisejuling etterpå er likegyldig, jeg er ikke redd noe som helst.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/sport/motor/artikkel.php?artid=585716

 

luis hamilton tatt for "råning", hahaha, er bare flaut at de JOURNALISTER bruker begreper de ikke forstår betydningen av

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår