Gå til innhold

Den store nyhetstråden

Ranger emnet


Mad_Maxx

Anbefalte innlegg

Dette er det dummeste jeg har sett!

http://e24.no/bil/article3796991.ece

 

Mikrofoner for å ta chiptrimmere?????

 

Hadde du blad en side tilbake hadde du sett at det allerede er nevnt.

 

Men ja det er rett og slett håpløst. Skall de dra inn alle med åpent luftfiler og dobbel eksos da :) Neida de passer nok på hvem de drar inn men vi bor i verdens rikeste land fordi det er verdens dyreste land, jeg mener en avgift på 60.000kr for 30 hestekrefter mer.

 

Hva faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 952
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10036448

 

At koranen skal brennes det er livsfarlig og må ryste hele den muslimske verden.. men at de brenner ned alt faen de vil, av både flagg og dukker med folks bilde på og ambasader og hva enn, det er ikke det så farlig med?

 

"Blås de tilbake til steinalderen" er ikke en action-one-liner som vil fungere her, for de er der allerede.. Jeg er ikke rasist, men ofte skal det ikke mye til for å se at dette folket ikke akkurat lever i 2010, eller er helt oppegående på noen måte.

Altså, når de skal demonstrere mot at en fyr vil brenne noe, så brenner de en dukke med bilde av han? ironien!! dobbeltmoralen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke skjønner med hele den dritten nedi der er at folk gidder å bry seg. Hvis media hadde trekt seg ut og militæret hadde trekt seg ut og alle hadde trekt seg ut. Da kunne de flyd rundt som de hodeløse hønene de er og sprengt hverandre i fillebiter med disse mohamed bombene sine. Men det som er problemet da er at hvis ingen media er der ned og dekker det så får de heller ikke frem budskapet sitt. Da kansje de hadde sluttet. Skjønner ikke hvorfor vi ser bilder av disse laban kledde idiotene i avisene hele tiden. De kan sitte der nede og dytte brann fakler opp i stumpen på hverandre for alt jeg bryr meg. De er jo bare en gjeng med apekatter som er PR kåte. Få media ut av hele midt østen. Drit i å skriv mere om dem og slutt å gi dem PR så kansje de også slutter å leke/være idioter.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke skjønner med hele den dritten nedi der er at folk gidder å bry seg. Hvis media hadde trekt seg ut og militæret hadde trekt seg ut og alle hadde trekt seg ut. Da kunne de flyd rundt som de hodeløse hønene de er og sprengt hverandre i fillebiter med disse mohamed bombene sine. Men det som er problemet da er at hvis ingen media er der ned og dekker det så får de heller ikke frem budskapet sitt. Da kansje de hadde sluttet. Skjønner ikke hvorfor vi ser bilder av disse laban kledde idiotene i avisene hele tiden. De kan sitte der nede og dytte brann fakler opp i stumpen på hverandre for alt jeg bryr meg. De er jo bare en gjeng med apekatter som er PR kåte. Få media ut av hele midt østen. Drit i å skriv mere om dem og slutt å gi dem PR så kansje de også slutter å leke/være idioter.

 

Hmm, kan det være noe med at de har masseødlegelsesvåpen at vi ikke trekker oss helt ut av midtøsten? Neh, må være noe annet...

Golf 1.8 sport '87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

http://www.nettavisen.no/nyheter/article2997896.ece

 

Jaja, så begynner det igjen... Offeret er snart nok glemt, nå skal det forstås og hjelpes på det forbanna narkissvinet som faktisk har gjort noe kriminelt. Nei, sperr inne dritten, og ha de på "chaingangs" med overvåkning, kanskje sette de til veibygging f.eks? Så har samfunnet noe nytte av søppelet.

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er faenmg en stor SKAM!! nå skal man lissom ha MEDFØLELSE for den jævla KUKEN som finner på noe så sykt... skulle vært dradd på heia fått et nakkeskåt og blitt trødd ned i ei myr!! jævla taper

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10025014

 

Seriøst...? Flott med fargerikt fellesskap dere!

 

Edit: Og nok en gang er det det forbanna avskummet som skal få hjelp og greier, ofrene, nei de kan greie seg selv. Nei, pakk som det der fortjener kun "a short drop and a sudden stop".

Endret av Mad_Maxx

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.nettavisen.no/nyheter/article3005142.ece

 

 

....så man får altså strafferabatt hvis man tidligere har sittet i fengsel for samme type lovbrudd? WHAT THE FUCK. 1 gangs grovt lovbrudd, fengsel med forsøk på rehab. 2dre gangs grovt lovbrudd, sett dem til arbeid og bruk dem opp (grøftegraving på svalbard, isbjørnjakt med leatherman, sånt arbeid), slik at de ikke kan forbryte seg igjen. Skulle de mot formodning gjøre seg skyldig i noe dritt IGJEN, kule i nakken.

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår