seruka Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 F.eks denne: http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/products/513/1_8T_Schrick_Camshaft_Set Grader og alt det, hva er bra for hva osv? Passat 97 1.8T Siter 97'VW Passat 1.8T 150HK 96'Peugeot 605 2.0T 150HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seruka Skrevet April 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Har bare chippa, følgelig manuell boostcontroller, luftfilter, Audi S4 coiler. Skal ha FMIC til sommeren, kanskje nytt luftfilter, er ganske så gammelt dette, og harva. er vel fra den ble chippa i 99 regner jeg med Siter 97'VW Passat 1.8T 150HK 96'Peugeot 605 2.0T 150HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seruka Skrevet April 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 200hk btw Siter 97'VW Passat 1.8T 150HK 96'Peugeot 605 2.0T 150HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Bortkastede penger på din motor. Er ikke vanlig å bytte kammer på 1,8t før over 400-450 hk, og du har jo et stykke igjen dit..... De kammene passer hvis du har GT3076 turbo og oppover, med portet topp, muligens lavere komp og stor downpipe. Bedre å bruke de pengene på en K04-15. Da har du opp til 240 hk, med kammene kanskje et par hk mer enn du har nå. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seruka Skrevet April 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Må ikke jeg bytte eksosmanifold eller til grenrør med annen flens om jeg skal ha K04? Og downpipe? Og den er vel større, blir vel trangt nedi der da? Er ganske trangt der nå Siter 97'VW Passat 1.8T 150HK 96'Peugeot 605 2.0T 150HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 GT3076 på en 1.8 må bli turbolagg fra helvette. Uansett hva du modifiserer med av større ting på en motor må den mappes for å gå optimalt/hente ut potensialet. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seruka Skrevet April 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Jaja, det vet jeg, men må jeg ha ny eksosmanifold for å få K04-turbo på? Eller har de samme flens på begge sider? Så det bare er plug&play? For siden jeg har feil på chippen min, så må jeg få chippa den om uansett, så hvorfor ikke slå på stortromma Siter 97'VW Passat 1.8T 150HK 96'Peugeot 605 2.0T 150HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 K04-15 passer rett ¨på ja, men er anbefalt å bytte til hi-flow manifold Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seruka Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Grenrør ;) Siter 97'VW Passat 1.8T 150HK 96'Peugeot 605 2.0T 150HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.