Sonick Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Enkle ting du kan gjøre er - få ut og inn mer luft ( "effekt" anlegg og sports filter) forøvrig passer filteret til en golf 3 90 hk på en golf 2 ca .... må bare teite klemma litt mer ... Sett i en gti kam - disse er kvassere .. eventuelt hele gti toppen - da denne har større ventiler ... Sett så på en forgasser som er litt større en den org .. ( hørt noe om at det skal gå ann å sette noe på fra en 5 sylindret audi ... men ble disse levert med forg da ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 passer en 8v gti kam rett nedi en 1.8 gl ? :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conconsal Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Originally posted by elanzer passer en 8v gti kam rett nedi en 1.8 gl ? :) jaeps! den passer. hele toppen passer oxo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by conconsal jaeps! den passer. hele toppen passer oxo Har et lite mongis-spørsmål her.. Er jo innsprut på gti'en.. Går det an å setta på en gti-topp og bruke forgasseren?? Er ikke noe dyser å sånn til innspruten på selve toppen?? Om det går an, hvor mye skal du ha for en gti-topp a?? :rolleyes: Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 hadde vært kult å kunne brukt forgasseren da :D er så mye som må skiftes viss man skal ha injection Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra2000 Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by BRENNA-opel-RACER Nå skal jeg (mongisen) sette det på plass for dere. Som eier av "skropelen" (ha ha foressten) må jeg si at dere flåser. Jeg har verken 150 eller 120 gamp, jeg har 140!!!! (Kanskje +) En ting er sikkert jeg har den kraftigste og feteste bilen i Brennaracing!!!!!!!!!!!!! :ssip: jeg urinerer på dere ÅHH det er stort å ha den kraftigste bilen i brennaracing. det er jo tross alt 190 hk tilsammen utenom din Siter Brenna Racing!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 GTI topp kan fint brukes til forgasser. Bare å la dysene stå igjen uten noen slanger. Disse kan evt. brukes til NOS senere! :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 konge :D da blir det god topp til å bruke når eg skal ødelegge motoren da :D :D bånn gass med forgasseren og go gang med nos :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by SpeedWell GTI topp kan fint brukes til forgasser. Bare å la dysene stå igjen uten noen slanger. Disse kan evt. brukes til NOS senere! :) Hehe.. hadde vært noe det da.. Passer insugsmanifolden og eksosmanifolden rett på el?? Likt på vanlig 1,8 8v og GTI 8v?? Hadde du en sånn til overs som du skulle selge billig til meg sa du?? :D :rolleyes: Eller noen andre som har?? Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 hvor mye koster ca en gti 8v topp da ? brukt/ny :D hadde jo vært kult, får man mer hk av denne toppen eigentleg ? eller rettere sagt hvor mye :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Gjelder dette også Golf3, altså toppbytte? Kunne tenkt meg en Gti topp på 1,8i motoren min! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mliland Skrevet Januar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 jettaen min er senka lite grann, det sitter et green filter under panseret, motoren er ellers helt orginal. det sitter et ganske fet eksos anlegg på er ikke helt sikker på hvor mange tommer den er, men det er nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 PS. Ved bytte av topp MÅ også stemplene byttes. Ellers blir det ventilkræsj ved første tørn. GTI modellen har utfresning av stemplene for ventilene. Når du bytter stemplene også får du 10:1 kompresjon mot 9:1 som det er i en GL/CL. Min 1988 GL har 90 hk og K-Jettronic innsprut. Hadde jeg bytta stempler, topp og kam så hadde denne motoren blitt en vass-ekte GTI. Med 90hk motorkode. Greit når man har lyst å betale billig forsikring. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 hmmm ikke domt :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mliland Skrevet Februar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 jeg får se hva jeg gjør. hakke så mye penger. men men jeg får se på økonomien og fikse noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg