The Gølf Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Hei Jeg har en VW Passat 01 modell som jeg syntes har litt for mye feilmeldinger.. 1. STOP! Brake folds - service manual 2. Check brake pads Kan noen fortelle meg litt om hva som er galt da? Takker på forhånd for all hjelp jeg får! Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 den andre meldinga betyr slitte bremseklosser, sannsynligvis framme. Den andre er jeg usikker på, men mulig de henger sammen... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 den andre meldinga betyr slitte bremseklosser, sannsynligvis framme. Den andre er jeg usikker på, men mulig de henger sammen... hei.. ja, det var det jeg også trodde, men de er jo ikke slitte.. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 noen som vet hvordan man skifter bremseskiver bak på passaten? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon DE Skrevet Mai 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 Hei jeg hadde en 2001 Passat som fikk samme feilmelding 2: Problemet er at slitasjesensoren utløses når klossen er vel halvslitt. I tidligste laget, spør du meg. Løsningen ble jo å bytte klosser. Å bytte bremseskiver bak er veldig enkelt. Ta av hjulet, løsne de to små biltene bakerst på caliperen slik at du får ut klosssene, løsne skruen mellom to av hjulbolthullene (lett om du skaffer en slagtrekker. Biltemas er blllig og god) og så er det bare å vippe ut skiva. Bytt helst skive og klosser samtidig, ellers kan du få problemer med slitasjespor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet Mai 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 har du kontrollert de indre br.klossene dine? veldig ofte er indre br.kloss på høgre side framme utslitt også ser ytterklossene helt nye ut. kjent problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg