sleggefett Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 (endret) Har problemer med lysa på Golfen!! det er regne diskoteket... når jeg bremser så lyser blink lysa.. og når jeg blinker så blinker bremselysa!! har noen greie på hva det kan være??? Endret April 13, 2009 av sleggefett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 hvis dem lyser litt svakt så er d nok dårlig jording til lyktene Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Sikkert dårlig jording som thomassj nevner. du får gå over alle kontaktene på baklyktene. (eg rekner med at det er baklyktene som er problemet) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Standard problem på golf og andre VW det, jordingsfeil i baklykter. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleggefett Skrevet April 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Okei..men det er ikke bare baklyktene som er problemet heller, blinklyset fåran står og lyser, men kan det skje med att det er noe tull på baklyktene da? pluss att tåkelyslampa inni bilen blinker når jeg trykker på bremsen eller blinker... hehe :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Sjekk godsforbindelsen til baklyktene du Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Skjedde det samme med min og, og det var fordi jeg hadde fått feil lys päre til den ene bak lykta, og da ble det helt texas! Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleggefett Skrevet April 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 dette skjedde etter jeg klarte og kjøre i stykker blinklyset i frontfangeren.. men pæra står i der.. men det skjedde etter jeg gjorde det... pæra fungerer.. men blir helt lysorgel på alt av lys utvendig.. utenom hovedlys Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sæggestian Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 hehe, må nesten le. har akkurat det samme problemet på min Golf. har liksom aldri giddet å finne ut hva feilen kan være, men har skjønnt det er en jordingsfeil. men den kan jo være hvor som helst, skal sjekke baklyktene nå. Uhyre gla for å komme over denne posten her iallefall. Siter Audi A4 1,8tq -98 VW Golf 1,9TDK -92 X- Opel Astra Bertone cab -03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg