Gå til innhold

uforsvarlig kjøring

Ranger emnet


audifrelst

Anbefalte innlegg

kom litt fort i en 40sone hvor jeg møtte på¨politiet, dem snudde men jeg kjørte videre og kom meg hjem. Men fikk en telefon etter ca.1time hvor politiet hadde fått bilde av en "sivil" som var fotgjenger der så dem klarte spore opp REG,nr mitt. Dem mente dette gikk altfor fort (uten måling) og fratok meg lappen. Har nektet alt+ nektet førerkortbeslag, å dem mente jeg stakk av men da dem spurte om jeg så at dem snudde med blålys sa jeg nei. Noen som vet hva straffereaksjon dette kan få? :ass:

Audi A3 1.8T 3. Etappe VRÆK

Ford Sierra 87.3dørs mk1 Vræk

Ford sierra cosworth lekebilen

Bmw 520 E34 Vinterbil solgt

Nissan 200sx S14a bruksbilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at jeg jar lest i avisa tidligere at en person slapp unna pga. At han kanskje ikke så at politiet prøvde å stoppe han, at de var for lang unna. så vil tro at det er mulig du slapp unna og bare møtte på en overivrig politimann.

volvo v40 T4 2000

 

x opel astra 1,6 8v 1992,

 

x toyota carina II 1,8 GLI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en telefon istad fra politiet, Dem mener jeg stakk av ifra politiet, så dem mener strafferammen er 6-12MND uten førerkort, teori oppkjøring på nytt, og bota ville bli på over 10++++ !!!!! Det er helt på tryyynet ass.. Tingretten Neste!!

Audi A3 1.8T 3. Etappe VRÆK

Ford Sierra 87.3dørs mk1 Vræk

Ford sierra cosworth lekebilen

Bmw 520 E34 Vinterbil solgt

Nissan 200sx S14a bruksbilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en telefon istad fra politiet, Dem mener jeg stakk av ifra politiet, så dem mener strafferammen er 6-12MND uten førerkort, teori oppkjøring på nytt, og bota ville bli på over 10++++ !!!!! Det er helt på tryyynet ass.. Tingretten Neste!!

 

Hadde vedkommende "politimann" forvrengt nordlandsdialekt? Da er det antakelig en telefonspøk. Jeg kommer til å følge med på Morgenshowet på NRJ. De sender telefonspøker hver dag kl 07:40 og 09:40.

Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis de ikke har video opptak som du kan kreve at skal fremlegges så stiller de ikke sterkt i saken. gå til tingretten og du vil nok ikke få noe spesielt. så lenge de ikke har måling med bilde av skilt så skal ikke du kunne bli straffet ved noe de "så" og du kan jo nekte du var på stedet når de ikke har noe annet en et vitne? kan være et upålitelig vitne og. bare grave og grave og spørre de så mye du kan så får du se.

audi 100 2.2 quattro

chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge

xmerce 190e x2

xnissan 200sx s13

xAudi 90 quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader det er mye bs på forumet her...

 

Øh? Hvilken grunn?

 

 

men uansett, hvis du med Honda på hjertet kan si at du ikke så purken, så stå for det hele tiden. Hvis politiet absolutt skulle ha tak i deg, ville de tatt deg igjen med både blålys og sirene...

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en telefon istad fra politiet, Dem mener jeg stakk av ifra politiet, så dem mener strafferammen er 6-12MND uten førerkort, teori oppkjøring på nytt, og bota ville bli på over 10++++ !!!!! Det er helt på tryyynet ass.. Tingretten Neste!!

 

Nå må det også legges til at jo svakere bevis politiet har jo kraftigere virkemidler bruker de for å skremme deg til å tilstå.

 

Og driver de og ringer deg for å skremme deg med bøter og greier så er nok sannsynligheten stor for at de har null å fare med.

 

Akkurat hvor mye de har å fare med er det jo kun du og de som vet da, så jeg skal ikke påstå at du skal gjøre sånn og sånn uten å vite hva som faktisk skjedde. Men utifra sånn du beskriver dette så tipper jeg at de har fint lite.. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dem har ingen måling,men mener at "vitner" som stod langs veien der jeg kjørte hadde sagt jeg kjørte fort. jeg sa at jeg så at dem kom imot meg og at dem bremset, Men dem prøvde få meg flere ganger til og tilstå på telefon,og dem kom opp med masse ting for og skremme meg. Jotakk går til tingretten, da får vi se hvor langt dem kommer.. :)

Audi A3 1.8T 3. Etappe VRÆK

Ford Sierra 87.3dørs mk1 Vræk

Ford sierra cosworth lekebilen

Bmw 520 E34 Vinterbil solgt

Nissan 200sx S14a bruksbilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår