Gå til innhold

Strøm verdier Audi 80 `92

Ranger emnet


Romhelten

Anbefalte innlegg

Noen som har oversikt over hva bilen skal trekke av strøm når den ikke er igang?

 

Min trekker 0.26 Ampere, noe som jeg syns virker mye.

 

Dette er målt uten noe "ekstra" koblet til.

 

Problemet mitt er at når jeg har spilleren koblet til trekker bilen 0.46 amp, avskrudd, noe som betyr at jeg må lade batteriet en par ganger i uka, spesielt om bilen står mer enn natta over går jeg tom for strøm.

Audi A6, 2.4 1998

Audi 80 Cabriolet, 2.3 1992

x Audi 80, 1.8S 1987, Audi 100, 2.2 E 1983, Audi 80, 1.6 CL 1980

”The Hills are Alive with the sound of Horsepower” -J.Clarkson, driving in the Swiss Alps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Noen som har oversikt over hva bilen skal trekke av strøm når den ikke er igang?

 

Min trekker 0.26 Ampere, noe som jeg syns virker mye.

 

Dette er målt uten noe "ekstra" koblet til.

 

Problemet mitt er at når jeg har spilleren koblet til trekker bilen 0.46 amp, avskrudd, noe som betyr at jeg må lade batteriet en par ganger i uka, spesielt om bilen står mer enn natta over går jeg tom for strøm.

 

Har du sjekket at ikke antenneforsterkeren alltid står på? Bare en tanke.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

njei, har vel egentlig regnet med at så lenge spillern er av så skal den ikke trekke noe =) men takk for tipset, skal sjekke det i morgen!

Audi A6, 2.4 1998

Audi 80 Cabriolet, 2.3 1992

x Audi 80, 1.8S 1987, Audi 100, 2.2 E 1983, Audi 80, 1.6 CL 1980

”The Hills are Alive with the sound of Horsepower” -J.Clarkson, driving in the Swiss Alps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, tenkte på det først, så batteriet er nytt =)

 

Men du kan vel ikke mene at 0.46 amp er lite? Ved fullt ladet batteri (66 ah) skal det i teorien vare i 6 døgn. Og iom at jeg bare kjører i byen så er det vel stort sett aldri helt fullt, og om det da står over helga f.eks. så er det jo ikke rart det er tomt.

 

Vet at spilleren trekker alt for mye, men syntes at 0.26 amp også hørtes voldsomt ut (ca 12 døgn), men det var en på VACN-forumet som mente at alle bilene hans trakk mellom 0.20 og 0.25 amp. Så da regner jeg med det er normalt...

 

Til sammenligning trekker Opelen til en kompis 0.08 amp.

 

Så skal sjekke litt om jeg må koble spillern på en annen måte.

Audi A6, 2.4 1998

Audi 80 Cabriolet, 2.3 1992

x Audi 80, 1.8S 1987, Audi 100, 2.2 E 1983, Audi 80, 1.6 CL 1980

”The Hills are Alive with the sound of Horsepower” -J.Clarkson, driving in the Swiss Alps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0,26A er alt for mye! Min Audi 100 har stått nesten 4 mnd uten å bli brukt (med alarmen på), dette uten problemer med å starte bilen etterpå.

Du kan ta ut en og en sikring mens du måler strømtrekket for å lokalisere hvor strømmen går.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår