Gå til innhold

Russetiden 2009

Ranger emnet


kMania

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette skal ta av!! :) Alle finalistene til årets russesang suger, det er kjipt.. Men liv & røre blir det nok for det.

Vans er for suckers.. hehe

 

 

Eirik

Endret av eiriksmil

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ufff...er det tid for de jævla fløytene og jamringa igjen nå! står å vasker biler i lyskryss uten å skjønne hva de gjør og hva det kan koste dem... og de taperne som koster på no jævlig på busser å sånt bare for å vise at de har en rik pappa...haha.. det er tapersk det... trenger jeg si det...jeg liker ikke russ..hehe

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har sine meninger om det, jeg er på buss. Får ikke en krone av far. Må jobbe hardt for pengene selv, men det er forskjellig syn på det. Som jeg ser på det, så kommer det til å bli den sykeste månden i mitt liv, og føler det er verdt pengene.

SAAB 9-3 ss 2005

[x] Renault Megane, 1996. Crash test dummy bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den tiden av året da alle menn med førerkort for diverse kjøretøy kan få seg så mye de bare vill av ungjenter.

Kompis er sjofør for 7 år på rad og stor fornøyd.

 

Ellers da det gjelder busser så har jeg aldri vært på en selv, men vet at de får igjen mesteparten av pengene de invisterer i den uansett.

 

Husker ikke så mye fra da jeg var russ, begynner å bli en stund siden og pga inntak av alkohol.

Men husker godt at det var de mindre festene som tok av, store fester som tryvann etc ble det ikke like mye trøkk på.

 

Og et godt tips, sjekk at det ikke er brennesle eller andre lugubre greier i en busk om dere har tenkt å sove i den, lykke til! :D

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den tiden av året da alle menn med førerkort for diverse kjøretøy kan få seg så mye de bare vill av ungjenter.

Kompis er sjofør for 7 år på rad og stor fornøyd.

 

Ellers da det gjelder busser så har jeg aldri vært på en selv, men vet at de får igjen mesteparten av pengene de invisterer i den uansett.

 

Husker ikke så mye fra da jeg var russ, begynner å bli en stund siden og pga inntak av alkohol.

Men husker godt at det var de mindre festene som tok av, store fester som tryvann etc ble det ikke like mye trøkk på.

 

Og et godt tips, sjekk at det ikke er brennesle eller andre lugubre greier i en busk om dere har tenkt å sove i den, lykke til! :D

 

ahaaa...kanskje jeg skal kjøpe meg en feeet van som bangbus og leke meg litt! haha.. foreslår jeg det til en kompis av meg blir det garantert! haha

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahaaa...kanskje jeg skal kjøpe meg en feeet van som bangbus og leke meg litt! haha.. foreslår jeg det til en kompis av meg blir det garantert! haha

 

Trenger ikke kjøpe buss...

bare sjekk lokal avisa så tenker jeg du ser en anonse med "Russejenter søker sjofør til buss" så er det bare å armere seg med plastikk :titties:

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den tiden av året da alle menn med førerkort for diverse kjøretøy kan få seg så mye de bare vill av ungjenter.

Kompis er sjofør for 7 år på rad og stor fornøyd.

 

Ellers da det gjelder busser så har jeg aldri vært på en selv, men vet at de får igjen mesteparten av pengene de invisterer i den uansett.

 

Husker ikke så mye fra da jeg var russ, begynner å bli en stund siden og pga inntak av alkohol.

Men husker godt at det var de mindre festene som tok av, store fester som tryvann etc ble det ikke like mye trøkk på.

 

Og et godt tips, sjekk at det ikke er brennesle eller andre lugubre greier i en busk om dere har tenkt å sove i den, lykke til! :D

Saatan for en stygg og patetisk kompis du har...

94- Omega 3,0

98- Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ufff...er det tid for de jævla fløytene og jamringa igjen nå! står å vasker biler i lyskryss uten å skjønne hva de gjør og hva det kan koste dem... og de taperne som koster på no jævlig på busser å sånt bare for å vise at de har en rik pappa...haha.. det er tapersk det... trenger jeg si det...jeg liker ikke russ..hehe

 

x2 egentlig, var russ sjøl, men dro til Tyskland for 11 dager på fylla:P det var tur! Fikk jo faktisk noe ut av den da jeg prata tysk og blei kjent med nye folk fra finland(harde på flaska)+ fikk sett mye osv;)

 

Å betale masse peng for en buss eller bil gadd jeg ikke i hvertfall..

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir russ i år. men har ikke planer om å legge ei krone i noe annet enn øl! har ikke helt fått meg hva som er det store med å være russ. greit nok å drikke, det kommer jeg nok til å gjøre likevell. men å bruke masse penger på stygg bil og klær jeg aldri kommer til å bruke etterpå fatter jeg ikke greia med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår