Polo Classic Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Måtte valse min 2F stasjonsvogn med 6-13 ET 27 og 175/60-13 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nuffe88 Skrevet April 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Gliset er hentet hjem;) Noen som har en fornuftig forklaring på hvorfor det ligger en halv liter olje i luftfilteret? og her er et offer som må lide ;) må jo ha litt deler;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nahojdat Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Stakkars delebilen min Siter *Polo -91 Coupe 70/60, Emblemfri grill, 14" 165/55 R14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nuffe88 Skrevet April 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Stakkars delebilen min Etter i dag så er det bare ogdukenukem av det som er igjen:P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Noen som har en fornuftig forklaring på hvorfor det ligger en halv liter olje i luftfilteret? Slitt motor sannsynligvis, veivhusventilasjonen sender jo oljen opp i luftfilteret igjen,og det blir mer olje jo mer slitt motoren er :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nuffe88 Skrevet April 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Slitt motor sannsynligvis, veivhusventilasjonen sender jo oljen opp i luftfilteret igjen,og det blir mer olje jo mer slitt motoren er :) Hørtes ikke ut som en dumm teori det;) har hørt litt at det kan være pga tett luftfilter el så har forige eier helt allt for mye olje på motoren men skal bytte hele skiten så er vell ikkje så mye og gruble over;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nuffe88 Skrevet April 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 har nå ribbet bilen for det meste og skal begynne og sveise rust. måtte tilpasse en del med rattstamme for og få inn 91 mod dashbord men litt fikling så vibs nytt feste til rattstamme;) får nå ny topppakning i morgen og bolter, skal bytte blokka og sitter med både en forgasser og insprutsystem men er litt usikker på og sette inn inspruten(digijet) men kanskje;) har jo allt liggende og forskjellen er bare innsug med heile sulamitten, på med bensinpumpe og bytte ledningsnett så får se hva det blir til;) skal sveise igjen bakrutevisker clene bakluke for merker og skilt;) så blir lakering usikker på farge enda har lurt på 2delt av noe slag;) kommer bilder etter hvert så det begynner og skje noe mer;) ja foresten stramme rekkefølge og lignende på toppen har heynes manual men er til 90-94 men er samme motor så sku være det samme men blei ikkje heilt klok på forklaringen der noen som vet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Samme rekkefølge og momenter på alle 8v Polo-motorer ja Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nuffe88 Skrevet April 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Samme rekkefølge og momenter på alle 8v Polo-motorer ja okai va det eg trodde;) husker ikkje heilt stegene i hodet nå men først så er det stramme med fingrene så: steg1: 20nm steg2 40nm steg 3 90 grader hvis eg husker riktig el stemmer dette blei ikkje heilt klok for sto no om 4 steg men fant alldrig noe meire en 3:P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Mai 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 Hvordan gikk det her? :-) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg