Gå til innhold

Har du lurt noen i dag?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

har ikke lurt noen selv men han ene på jobben hadde en fin en.

 

Han venter unge i disse dager så rundt 9tiden så ringer han moren sin "hei! har ikke så mye tid til å prate fordi fødselen er igang og jeg er på vei til sjukehuset, si fra til fadern!"

Mora ble jo overbegeistra og superhappy!

Så venta han ca en time ellerno og ringte opp igjen....aprilsnarr :P

Lexus IS 200 -99

Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en i klasse som kjører som en gris, også var vi ute i en fritime å kjørte litt da.. Går inn på klasserommet, setter meg ned og hvisker til en kompis: "Vi kræsja i en parkert bil på spar".. han trodde på det :D Holdt på å diskutere det et halvt minutt, før jeg og en til ikke klarte å holde oss mer.. haha..

Brukte den på en jente i klassen også, gikk 5 på!

 

EDIT: Samme fyren som skriver dette på MSN: "Faen 6000 å to prikka i bot"

Han fikk lappen for under en månde siden, og ville vel da blitt fratatt lappen :D Meg lurer man ikke:ass:

Endret av adivass
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurte broren min med at jeg hadde blitt tatt for å burne uten lappen:D og fått et halvt års sperrefrist. han gikk 5 på:D

 

Holdt på å bli lurt selv også:P bilen min skal hjem til kristiansand på fredag. og personen som skal kjøre fikk jeg følgende melding av:

"Dårlige nyheter. Jeg kan ikke kjøre nedover på fredag likevel. Fikk lappen indratt i dag. Surt!! Håper det ordner seg for deg likevel."

 

fikk heilt hetta i begynnelsen men så leste jeg ei gang til:D så skjønte jeg det:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt på Trelast på Monter Jessheim.

For og bli ansatt på fulltid var det ett krav om og ha eller anskaffe seg truck kompetanse bevis som det så fint heter i dag.

 

Vel, jeg starta på kurset på mandag denne uken og blei ferdig med teorien i dag, sammen med 2 andre gode kolegaer.

 

Det som skjedde etter selve truck teoriprøven var att vi ringte sjefen og sa att jeg hadde stryki på prøven. Sjefen hørtes bra sur ut dersom han mente man skulle bestå med mindre man ikke skjønte norsk ,kort sakt piece of cake.

 

Vi dro kort etter prøven var bestått(alle tre), kom fram til arbeidsplassen etter ett kort opphold hos Jungheinrich i oslo, der kurset holdt sted.

 

Etter ankommelsen ble jeg ropt opp av sjefen og kalt inn på kontoret. Han spurte hvordan det gikk,jeg svarte joa det gikk jo til helvette,men skal på muntlig prøve i morgen.Jeg dro den jo enda lenger ellers var det jo ikke noe morro for meg,og sa att jeg skal ha overtidsbetalt for de timene jeg skulle tilbringe min tid der nede.. Sjefen slo det fra seg øyeblikkelig og sa att jeg hadde ingenting der og gjøre og att jeg kunne pakke sakene mine og dra. Javell tenkte jeg forbannet som jeg var glemte jeg alt om aprilsnaren og dro hjem.

 

Sjefen ringte kort etter og sa jeg skulle komme meg tilbake på arbeidet. Kom trillende tilbake rett etter og der sto han jo, og spurte : tror du att du kan lure meg? da skjønte jeg jo att kolegaene hadde varslet sjefen om att jeg hadde bestått og att jeg prøvde og lure ham. Aprilsnaren fikk en hurtig vending

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår