Gå til innhold

20000,- i vrakpant i 2010?

Ranger emnet


Monthy

Anbefalte innlegg

hei, en kompis snakkte om at de skulle sette opp vrakpanten i 2010 til noe å 20000,-. stemmer dette eller det bare rykter som går?

- Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007

- Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET

- Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS!

- Peugeot 106 SOLGT

- Simson S50B1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel et forslag som blir tatt opp nå snart, og vi kan i det minste forvente oss høyere vrakpant. Dette gjelder bare for de som skroter en bil som er eldre enn 10 år, og kjøper en ny lavutslippsbil.
Det du sier er at man må forplikte seg til å knøpe en ny bil, for at man kan vrake bilen?

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke det han sier.. Han sier at du må forplikte deg til å kjøpe seg en lavutslippsbil for å få høyere vrakpant...

 

Om det stemmer eller ikke vet jeg ikke, jeg bare gjentok det han sa..

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

panten bør ver som den er, om den stig til 20000 vil de vere å vinke farvel til alle biler verdt under dette, minste prisen på en delebil vil stige til dette.

 

Nettop.

 

Mange fine biler som forsvinner da, og da blir det jo billig og kjøpe seg førstegangsbil. Da må man jo over 20000 uansett åssen bil man vill ha seg.

 

idiotisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet at de har sånn en kampanje i tyskland i år. er vel 2500€ tror jeg. noe sånnt burde det vert i norge og synes jeg da. det kjører altfor mangen biler på veiene som aldri byrde vert der.

en grei sak å sette opp for et år eller noe sånnt og ellers heve vrakpanten til noe mellom 5k og 10k. min mening da :)

- Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007

- Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET

- Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS!

- Peugeot 106 SOLGT

- Simson S50B1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår