Gå til innhold

Dagi's 1996 A6 C4 2.5 TDI [S6 front]

Ranger emnet


Dagi51

Anbefalte innlegg

Hvordan ser amerikanske blinklys ut på audien??? bilde?

 

amerikansk blinklys :)

er mye finere i virkeligheten...

 

I_333371_CL_1_o.jpg

 

ellers fikk jeg en pakke i dag :D

 

Bildah648.jpg

 

greit med litt forskjellige fargeverdier ;)

1996 Audi S6 2.2tq sedan

1996 Audi A6 2.5TDI

1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt]

1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å juster tåkelysa RETT ned så langt det går så slipper folk som møter deg å få helt sjokk :)

Og ikke bruk nær og tåkelys samtidig... :p

 

i og med at tåkelysene er "kilt" fast, så lyser dem omtrent rett ned i bakken, ser nesten ikke at det lyser fra innsiden.. så det er ikke noe problem :) også er jeg meget påpasselig med hvilke lys jeg kjører med... ;) lite lyst i å få bot for kjøre med nær å tåke + bli tatt med xenon :)

 

skal få tatt noen bilder fortest muligt, så kan folket se hvordan det er blitt :) var forresten ute og kjørte i kveld, og ingen som blinka på meg heller :D

Endret av Dagi51

1996 Audi S6 2.2tq sedan

1996 Audi A6 2.5TDI

1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt]

1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyttikatta så stilig!!! Skulle hatt linselykter selv.. Hehe! Tenkte å gjøre en helsprø ting med bilen min... Tone frontlyktene mine... Med xenon.. Tror det blir stilig, så en bil som hadde gjort det for noen dager siden ;)

 

med vanlige reflektorer, spesielt gamle, så vil man jo få mye sprelys, som igjen vil blende motgående, men om man toner lysene, kan jo det fikse det? ikke vet jeg :) blir spennende å se iallefall.. :)

1996 Audi S6 2.2tq sedan

1996 Audi A6 2.5TDI

1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt]

1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker:)

Kjøpte nye de tingene som er der, og skar ut :) det ble blemmer i hendene, og tok si tid, men tålmodighet er til for å brukes :D

 

Her ser du bilde, av sånn omtrent hvordan jeg har skåret ut

 

DSC07076.jpg

1996 Audi S6 2.2tq sedan

1996 Audi A6 2.5TDI

1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt]

1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da går jeg i gang med årets "bilvask" :)

i helga har jeg fått gjort litt innvendig rensk, støvsugd, vaska vinduer, dashbord og forskjelligt, så i dag er planen å begynne med utsiden :)

 

Svingte innom en butikk på vei hjem fra skolen og handla litt go'saker:D

 

Bildah697.jpg

 

 

Bilder kommer! :)

1996 Audi S6 2.2tq sedan

1996 Audi A6 2.5TDI

1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt]

1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg, du snakker om å bruke månedslønn på bilprodukter. Har du ikke hus, kone og barn mann? :)

Veldig pen bil, flott farge!

Mangler interiørbilder... :) Hvordan synes du Xenon kontra vanlig halogen fungerer i nærlysene? Ble det mye bedre? Vurderer å sette inn selv etter EU, disse linselyktene med vanlig halogen er ikke akkurat noe å rope hurra for. Var bedre lys i E30 min med vanlige reflektorer!

Inside every small problem is a large problem struggeling to get out.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår