Gå til innhold

Dagi's 1996 A6 C4 2.5 TDI [S6 front]

Ranger emnet


Dagi51

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Hmm... Lurer litt på om jeg skulle ha sota lys fremme og bak, og gått for litt "diskrét" badlook, sota lykter fremme og bak osv.. Mørke felger osv.. Noen tanker om dette?

 

Ellers et par bilder fra Porsgrunn! :)

 

Bildah8192.jpg

Bildah8382.jpg

Bildah8442.jpg

Bildah8232.jpg

1996 Audi S6 2.2tq sedan

1996 Audi A6 2.5TDI

1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt]

1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konge! :) har også blitt tipsa om Lamin X sotefilm til frontlyktene, men igjen, hvor mørkt skal man ha det :op:

 

om jeg plutseligt skulle komme over noen billige frontlykter til A6 c4, så har jeg jo et par å prøve meg frem på også :op:

1996 Audi S6 2.2tq sedan

1996 Audi A6 2.5TDI

1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt]

1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er planlagt ;) hihi.. Men hvor bør jeg kjøpe? Føler at å putte biltema blinkere ikke er heelt politisk korrekt.. :op:

 

 

 

 

 

 

bilxtra selger hvite blinkere:)

100kr stk elr noe sånn:)

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konge! :) har også blitt tipsa om Lamin X sotefilm til frontlyktene, men igjen, hvor mørkt skal man ha det :op:

 

om jeg plutseligt skulle komme over noen billige frontlykter til A6 c4, så har jeg jo et par å prøve meg frem på også :op:

 

Du kan ta de lyktene du har nå å lakkere de! ;) Koster rett under 1000lappen for 2 nye lykteglass på Norsk Bildelsenter i tillegg får VACN-medlemmer 10% rabatt der! ;)

Endret av forgot10concept
Skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg bilen din i dag og du bør skaffe deg eit større enderøyr.

Det ser litt stygt ut med to små enderøyr som feikar nedover.

 

akkurat der er jeg HELT enig med deg i :) hehe, hvor så du den? Pon? Men ja, lurer på doble 2,5" dieselstusser...

1996 Audi S6 2.2tq sedan

1996 Audi A6 2.5TDI

1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt]

1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår