dannydog Skrevet Mai 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 Har en 2005 mod. veldig fornøyd med bil og forhandler fikk byttet qlutch og svinghjul på garanti når bilen hadde gått ca 170000km. Tror faktisk qlutchen er byttet en gang før hos forrige eier. Hørt at dette kan være en svakhet, bare utløserlageret som lagde lyd hos meg, men de bytta hele sullamitten.... toppers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christian81 Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 Det virker på meg som om det er mange svakheter og problemer med avensis. Men vet ikke om noe annet merke som er bedre, så blir vel kjøp av en Toyota snart. Men bare å skrive inn, alle som har erfart lignende tilfeller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christian81 Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Hei Zyrax.. Virker som at du har litt peiling på disse bilene. Vet du om dette problemet med toppakningen glelder alle årsmod av 2,0 d4d, eller har det forekommet på alle årsmod? Takker for svar, da jeg straks skal kjøpe meg avensis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan`s Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 Eg har ein 2007 Toyota Avensis 2.0 d4d 126 hk, eg har nettopp vert på 60000 servicen, eg fekk beskjed om at vannpumpen svettet om må skiftest. Motor brukte ein del olje fram til 15000 km,måtte etterfulle 2 liter. Så toyota er ikkje så feilfritt så dei gjere uttrykk for Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg