Acha15 Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Lurte på om noen kunne hjelpe meg litt. Det jeg lurer på er: Hvordan bytter man man ut hovedlykta på en golf 3. Hva må jeg av med og hvordan og evt hvor skruene sitter? Takker på forhånd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 det er vel 5 skruer per lykt. eneste du må gjøre er du mat å av med grillen. Den er montert med kun klips så bare å dra forsiktig. begynn midt på så jobb deg ut mot sidene. kan sitte godt noen ganger, men går av til slutt! du ser enkelt hvor skruene sitter! lykke til, er fort gjort! Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 hva er defekt egentlig? reflektoren? er jo gjerne pæra som ryker, hakke hørt om at selve lykta er ødelagt før:P Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinko Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 hva er defekt egentlig? reflektoren? er jo gjerne pæra som ryker, hakke hørt om at selve lykta er ødelagt før:P vel hvis man kræsjer blir vel selve lykta fort "defekt" Siter VW Golf 1.8=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 haha, jaja men siden han ikke skrev det så utelukket jeg det:P jeg sier ikke jeg har en defekt lykt hvis den er knust:P da har jeg en knust lykt... Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk0g3y Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Lykta er festet med 4 skruer i hvert "hjørne" :P Av med grillen så kan du ikke ta feil som Hantler sier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinko Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 (endret) haha, jaja men siden han ikke skrev det så utelukket jeg det:P jeg sier ikke jeg har en defekt lykt hvis den er knust:P da har jeg en knust lykt... smaken er som baken vet:P folk sier forsjellig^^ bare syns det virket gankse logisk så:P selv ville jeg også sakt knust menmen Endret Mars 25, 2009 av Sinko Siter VW Golf 1.8=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 bruk gjerne tynn skrutreker på klipsa i grillen så går den lettere ut ;D hadde ut lykta på min senest sist uke :P Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 godt poeng kimbeer, skal sies jeg har brukt det selv. sitter godt ass! Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acha15 Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Takk for alle svar. Det er glasset som er knust etter kræsj. Fikk ikke tak i kun glass, så derfor skal jeg ut og kjøpe brukt lykt neste uke. Har vært i utlandet derfor har jeg ikke kunnet svare før nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acha15 Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Den er defekt og knust. Parklys pæra fungerer ikke. nb: Har prøvd å bytte pære. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 kan være billigere me to nye lykter enn en ny original lykt. sjekk ut Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk0g3y Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Meca.no skaffer flere typer lykter til golf 3. Ikke så værst pris på et par av dem ;) De skaffer også golf IV - look lykter ;) http://catalog.meca.no/Catalog.aspx?BrandID=133&ModelID=912&CarReference_ID=5831&CategoryID=31&CategoryType_ID=1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoostR Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Tror jeg har ett sett lykter liggende etter Golfen jeg hadde, de kan du få gratis hvis jeg finner dem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acha15 Skrevet April 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Har nå byttet ut lykta:) Det var ikke så vanskelig som jeg trodde det skulle være :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg