Gå til innhold

Hvor finner jeg ?

Ranger emnet


Karlax

Anbefalte innlegg

Hei !

 

hvor finner jeg turbo og intercooler til min 240 87mod 2.3L b230E?

noen sider jeg finner det på ?=)

 

Takk på forhånd :)

- Kall meg gjerne idiot, tosk og alt det der, for jeg har "ødelagt" volvoen min. Vill bare nyte det for jeg vet at jeg har "ødelagt" den, men det bryr meg nede på ryggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gikturbo er ganske dyre, men som sagt så trenger du jo en HEL DEL mer enn bare turbo og intercooler..!?

 

Fullt klar over det :) Det jeg spurte om va hvor jeg får kjøpt turbo og intercooler rimelig :)

- Kall meg gjerne idiot, tosk og alt det der, for jeg har "ødelagt" volvoen min. Vill bare nyte det for jeg vet at jeg har "ødelagt" den, men det bryr meg nede på ryggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du skal ha billig bygge (les: ikke så mye power), så kan du kjøpe turbo, manifoil, intercooler, m.m. fra en 240, 740 eller 940 turbo.

 

dog., er ikke b230e sprutet laget for turbo i tankene, så det er begrenset hvor mye du kan booste.. vil tippe 0.3 bar går bra.

 

du kan jo seff bytte til megasquirt, men du har fremdeles ganske høy kompresjon, så jeg vil tro max 0.5-0.6 bar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får kjøpt det hos http://www.diyautotune.com

prisen er vell rundt 4-5000kr alt etter hva du skal ha, smart å bestille med ledningsnett i samme slengen.

 

er ikke bare å hiv på nei, men oppkobling er gjort på en kveld.

mapping kan ta litt tid, enklest er jo å få tak i en map fra noen som kjører med ca samme oppsett.

-Volvo 245 16v Turbo Prosjekt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår